Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:Geen idee wie starlord dan weer was maar bedankt voor de infoOok namens Bliss.
Cotton schreef:Dat komt door de update van iOS11.
Sinds iOS11 worden de Live foto's opgeslagen als vreemd bestand. Dit is een bug aan de kant van Apple. De server van MyAlbum kan dat bestand niet verwerken en geeft die video verwerk melding. MyAlbum werkt uiteraard aan een oplossing voor dit probleem en waarschijnlijk is Apple er zelf ook mee bezig. Je kan op je iPhone ook kiezen voor niet Live foto's ofzo, maar ik heb geen Apple dus dan moet ik over een kwartier even die precieze tekst erbij zoeken hoe dat werkt
Robin Sparkles schreef:Urban Naked schreef:Geen idee wie starlord dan weer was maar bedankt voor de infoOok namens Bliss.
You're very welcome!
ChiQ schreef:Cotton schreef:ChiQ schreef:Ik baal dat stomme mijn album niet werkt!! Help mij.
Ze hebben een helpdesk he? ;)
Wat gaat er mis?
Ik kan gewoon uploaden en dan ipv waar de foto moet komen komt een zwart vlak, waarin staat:
Even geduld video wordt geladen maar het is géén video! En hij komt na 4 dagen nog niet. Dan is mijn geduld echt op.
ChiQ schreef:Thnx Cotton, werkt nog steeds niet maar toch bedankt!
Bliss schreef:Irritant is dat hè, Amandine? Vannacht wel een goede nacht gehad? Ik ben nu al wakker vanaf 5.00 uur en baal er echt van, want ik kon juist een beetje uitslapen vandaag.
Sookie, wel weer in slaap gevallen daarna?
Urban Naked schreef:Vraag ze of ze zin hebben in dubbel chinees, 1 keer vers en 1 keer uitgekotst.
Ik baal omdat ik om niks cranky word op m’n man. Er was 1 klein broodje over van gisteren en ik eet geen witbrood, en m’n oudste vindt dat heel lekker, dus dan denk ik: stop het in zn broodtrommel voor op school vandaag! Aan zoiets denkt m’n man alleen never en dat wéét ik al lang, dus ik bén dan al kwaad als ik vraag ‘heb je dat broodje er in gedaan?’ En dan zegt hij ‘huh, oh, nee’ en dan ben ik megachagrijnig. Toen ik vanmiddag ook nog een leeg melkpak in de koelkast en een leeg pak liga’s in de kast vond zei ik hardop ‘oooooh SUKKEL’ (hij is niet thuis).
Lekker belangrijk allemaal maar ik voel het in elke vezel van m’n lijf dat ik hem dan zo stom vind en dat vind ik irritant want ik weet hoe onnodig het is.
Thunder schreef:Ik heb hetzelfde Caulfield. Ik zit ook al benenden terwijl de jongens logeren zijn.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers