Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:Ze is aangemeld bij verschillende instanties, waaronder CJG, in haar woonplaats. Dochter zei afgelopen donderdag: Je bent niet getrouwd. Fedola is dood (om het even te houden op het feit dat ze de r niet kan uitspreken). Brei dat maar recht. Daarna nam ex-vriendin de telefoon en vertelde dus dat ik haar lastig val. Vind ik heel leuk. Maar voor mij is mijn mans ex van geen enkel toegevoegde waarde. Niet anders dan dat we nog 13 jaar contact moeten houden vanwege het welzijn van hun dochter. Ze, ex, heeft het nu wel zover dat dochter als zwakbegaafd wordt weggezet. Het is de schuld van het kind. Ex doet precies wat de moeder van mijn man altijd heeft gedaan. Het maakt me oprecht verdrietig. Maar wat doe je eraan?
Lejow schreef:Fedora schreef:Ze is aangemeld bij verschillende instanties, waaronder CJG, in haar woonplaats. Dochter zei afgelopen donderdag: Je bent niet getrouwd. Fedola is dood (om het even te houden op het feit dat ze de r niet kan uitspreken). Brei dat maar recht. Daarna nam ex-vriendin de telefoon en vertelde dus dat ik haar lastig val. Vind ik heel leuk. Maar voor mij is mijn mans ex van geen enkel toegevoegde waarde. Niet anders dan dat we nog 13 jaar contact moeten houden vanwege het welzijn van hun dochter. Ze, ex, heeft het nu wel zover dat dochter als zwakbegaafd wordt weggezet. Het is de schuld van het kind. Ex doet precies wat de moeder van mijn man altijd heeft gedaan. Het maakt me oprecht verdrietig. Maar wat doe je eraan?
Melding maken bij het AMK? CJG inschakelen? Jullie mediator/advocaat er op?
Linnie schreef:Had voor 2 weken bij wieg huren een wieg gewonnen om te gebruiken. Nu wil mn man het niet omdat je €100 euro borg moet betalen. Baal er echt van krijg mn man niet overtuigd.
Win je een keer iets wat je graag zelf zou willen hebben, vertrouwd mn man het niet. Hij ziet allemaal beren op de weg
Caulfield schreef:Maar je hebt haar nog nooit ontmoet, toch?
Waarom is er geen bezoekregeling?
Pippa schreef:O sterkte Ava, hoe is je tong nu?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers