Re: Waar baal jij op dit moment van? #2
12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Caro schreef:Pff, niet te doen hoe moe jij moet zijn UN. Heb je ergens de mogelijkheid om je ogen te sluiten of niet?
Ik baal ook dat ik moe ben, maar in een andere gradatie. ik slaap anderhalve week slecht vanwege die keelpijn die er eerst was, maar dat is nu al drie dagen een soort blaffende hoest geworden waardoor ik eerder lijk op een aangespoelde zeehond. Vannacht heb ik geslapen van 1 tot 5 en daarna ben ik zo in een hoestbui terecht gekomen dat ik moest overgeven. Dat mijn lijf even normaal doet ofzo.
Burn schreef:Dat ik niet heb kunnen slapen voor m'n nachtdienst aan, wordt een lange nacht ben ik bang. Maar ach, daarna vakantie!
Lady schreef:UN, toch nog even hoor.. Ik las je reactie en mijn eerste gedachte was: wat is ze hard voor zichzelf. Jullie zijn op van vermoeidheid maar toch wil je nog even afwachten of hij misschien binnenkort tot 6.00 gaat slapen. Het is geen oordeel hoor, maar puur mijn primaire gedachte die ik uitspreek.
Toen dacht ik: Als die van mij om 5.00 wakker wordt kan hij hoog en laag springen maar wat mij betreft is het midden on de nacht en hij blijft dus in zijn bed. Waarop ik gelijk dacht dat jullie waarschijnlijk helemaal niks aan die gedachte hebben. Vanuit daar zocht ik naar oplossingen: Als jij en je man elkaar nou gaan afwisselen? De ene nacht ga jij oordoppen in slapen en de andere nacht je man. Oordoppen wennen snel, echt waar. Op die manier slaap je waarschijnlijk door op het moment dat de andere eruit gaat en kun je een normale nacht draaien. Lekker uitslapen tot een uur of 8.00 en de volgende nacht wissel je het om.
Denk er eens over na.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers