Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

De laptop zal ik verder niet missen hoor, anders had ik hem uberhaupt al niet uitgeleend aan die neef

June schreef:Ik baal dat mijn laptop overleden lijkt te zijn (en ik ben niet eens familie van Night Owl).
Carrie schreef:June schreef:Ik baal dat mijn laptop overleden lijkt te zijn (en ik ben niet eens familie van Night Owl).
Heb je een werklaptop of zit je nu helemaal zonder?
Framboos schreef:Van de ganglion in mijn pols. In de zwangerschap al veel last van gehad, maar toen kon er niet veel aan gedaan worden. Daarna is het een tijdje rustig geweest, maar sinds deze week weer enorm veel last er van en toen moest ik vanmorgen mijn zoon opvangen die bijna van de laatste paar treden van de trap viel en toen dus weer een klap er op. Ben zo klaar met dat stomme ding. Van de week maar de huisarts bellen over de mogelijkheden, want kan weinig met mijn pols en moet van de week weer beginnen met werken dus ben bang dat ik er dan alleen nog maar meer last van krijg.
June schreef:Framboos schreef:Van de ganglion in mijn pols. In de zwangerschap al veel last van gehad, maar toen kon er niet veel aan gedaan worden. Daarna is het een tijdje rustig geweest, maar sinds deze week weer enorm veel last er van en toen moest ik vanmorgen mijn zoon opvangen die bijna van de laatste paar treden van de trap viel en toen dus weer een klap er op. Ben zo klaar met dat stomme ding. Van de week maar de huisarts bellen over de mogelijkheden, want kan weinig met mijn pols en moet van de week weer beginnen met werken dus ben bang dat ik er dan alleen nog maar meer last van krijg.
Hopelijk kan je huisarts nu iets voor je doen! Is je zoon in orde door je redding?
Lotus schreef:Framboos; kan de huisarts de ganglion niet leegzuigen? Dat hebben ze bij mij ooit gedaan, was een simpel klusje voor de huisarts
caribbeanlover schreef:Mijn situatie valt in het niets bij de andere verhalen, maar ja ik baal op mijn manier wel ervan. We hebben nog steeds geen vakantie geboekt voor sept. en normaal gesproken zouden de prijzen onderhand voor die maand wel moeten zakken wat niet zo is. Ik kijk elke dag word er gek van. We hebben nog even en het komt wel goed daar ben ik zeker van.
Lady schreef:caribbeanlover schreef:Mijn situatie valt in het niets bij de andere verhalen, maar ja ik baal op mijn manier wel ervan. We hebben nog steeds geen vakantie geboekt voor sept. en normaal gesproken zouden de prijzen onderhand voor die maand wel moeten zakken wat niet zo is. Ik kijk elke dag word er gek van. We hebben nog even en het komt wel goed daar ben ik zeker van.
Kan met cookies te maken hebben. De sores 'zien' dat jij regelmatig kijkt en passen hun prijzen daarop aan. Eigenlijk zou je eens op een andere computer naar eenzelfde site of reis moeten gaan, best kans dat die dan goedkoper is.
Prosecco schreef:Lady schreef:caribbeanlover schreef:Mijn situatie valt in het niets bij de andere verhalen, maar ja ik baal op mijn manier wel ervan. We hebben nog steeds geen vakantie geboekt voor sept. en normaal gesproken zouden de prijzen onderhand voor die maand wel moeten zakken wat niet zo is. Ik kijk elke dag word er gek van. We hebben nog even en het komt wel goed daar ben ik zeker van.
Kan met cookies te maken hebben. De sores 'zien' dat jij regelmatig kijkt en passen hun prijzen daarop aan. Eigenlijk zou je eens op een andere computer naar eenzelfde site of reis moeten gaan, best kans dat die dan goedkoper is.
Of je cookies wissen voordat je kijkt en boekt.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers