Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

GeKKiE schreef:Grappig om te lezen... Ik heb zelf een kind.
Maar ik vraag mij altijd af waarom mensen zo hard praten (=schreeuwen) tegen hun kinderen om iets te vragen ofzo.
Guattari schreef:Oh Lennox, wat rot dat het is geëscaleerd. Ik snap de keus van je vriendin eerlijk gezegd ook niet, maar ik kan me voorstellen dat je je nu ook niet fijn voelt. Hopelijk komt het nog goed, als je daar überhaupt nog voor openstaat.
Emma schreef:Meneer Nilsson schreef:Dat is inderdaad een klote dag zeg Niekske![]()
Emma, heb je al wat gehoord van je verzekering?
Ja ik mag een offerte indienen, zonnescherm valt onder de inboedelverzekering.
Wat een rotdag Niekske! Heftig hoor het overlijden van zo'n jong iemand![]()
Lennox, heb je je vriendin erop aangesproken? Ik zou dit op z'n zachtst gezegd niet kunnen waarderen.
Caro schreef:Nou zeg, je gaat toch niet naar een eerste date als je een bruiloft hebt? Wat een gekkigheid!
Meneer Nilsson schreef:Emma schreef:Meneer Nilsson schreef:Dat is inderdaad een klote dag zeg Niekske![]()
Emma, heb je al wat gehoord van je verzekering?
Ja ik mag een offerte indienen, zonnescherm valt onder de inboedelverzekering.
Wat een rotdag Niekske! Heftig hoor het overlijden van zo'n jong iemand![]()
Lennox, heb je je vriendin erop aangesproken? Ik zou dit op z'n zachtst gezegd niet kunnen waarderen.
Oh fijn!
Ik vind dat ook een beetje raar Lennox. Een eerste date ook nog. Ik vind persoonlijk dat ze die best anders had kunnen plannen.
Guattari schreef:Lennox, op zich is boosheid wel een 'fijnere' emotie dan verdrietig zijn. Heeft deze vriendin jou vaker laten zitten op belangrijke momenten? Is dat daten voor haar iets nieuws, of weet je waarom ze daar zoveel waarde aan hecht en dit zelfs voorrang geeft op jullie bruiloft en een voor jou heel belangrijke dag? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt bizar. Toch probeer ik ook te volgen waarom ze hiervoor kiest. Als je een vriendin bent, zou je toch anders prioriteren, lijkt me.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers