Tante Toos schreef:Normaal heb ik altijd op maandag- en donderdagavond les van mijn deeltijdopleiding en ik ben er eigenlijk altijd. Nu was er op mijn werk speciaal voor mij een vergadering op woensdagavond gepland zodat ik er (bij uitzondering) ook eens bij kan zijn. Is de lesavond van morgen naar vandaag verplaatst ivm hemelvaart!
Dus ik stuurde mijn docent netjes een mailtje met een afmelding, krijg ik een super kortaf mailtje terug dat ik 'een grote vervangende opdracht' moet doen![]()
Het is niet zo dat dit de enige les van dit vak is ofzo, ik vind het ook echt geen probleem om deze les op een ander moment in te halen. Ik vind het echt flauw om avondstudenten op deze manier te behandelen
Marsy31 schreef:Haha Emma! Wát is er kapot??
ChiQ schreef:Volgens mij helaas niet, Emma. Wij hebben een megaduur ding (vanwege grootte) dus ik zei ook toen we die uitzochten: nee hij hoeft niet automatisch omhoog als er wind komt, zei de verkoper: het is een zonnescherm - géén windscherm dus let wel op kapot is kapot en je zou je verzekering moeten checken of het gedekt wordt.
Lennox schreef:Wat een rot dag Nieske en wat heftig van je leerling zeg. Sterkte!
Ik baal van een vriendin die vrijdag eerder van mijn bruiloft weggaat omdat ze een 1e date heeft. Misschien is het overdreven bridezilla gedrag maar ik vind het echt vervelend dat ze dat blijkbaar belangrijker vind dan mijn huwelijksfeest.
Lennox schreef:
Ik baal van een vriendin die vrijdag eerder van mijn bruiloft weggaat omdat ze een 1e date heeft. Misschien is het overdreven bridezilla gedrag maar ik vind het echt vervelend dat ze dat blijkbaar belangrijker vind dan mijn huwelijksfeest.
Meneer Nilsson schreef:Dat is inderdaad een klote dag zeg Niekske![]()
Emma, heb je al wat gehoord van je verzekering?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers