Re: Waar baal jij op dit moment van? #2
Ik kom steeds zo overprikkeld thuis.
Zora schreef:Goed dat je het hier ff heen verplaatst SOHet klinkt alsof je echt heel verdrietig bent, en dat er net even op het verkeerde moment even iets tegen je gezegd werd, waardoor je even anders dan normaal reageerde. Kan gebeuren
![]()
Ik heb helemaal niet meegekregen dat je je zo kut voelt. Wat verdrietig. Ik vind je juist altijd overkomen alsof je heel krachtig en stoer voor jezelf hebt gekozen en daar je best goed over voelt. Maar misschien doe je je ook wat sterker voor dan je je voelt. Het is ook niet niks allemaal, niet gek dat je even goed van slag bent denk ik hoor! Kun je er wel met iemand een beetje over praten?
Cotton schreef:Lejow schreef:Worden ze ook niet uitbetaald aan de hand van het aantal afgeleverde pakketten?
Ja!
Daarom heeft onze pakketbezorger ook gevraagd of hij pakjes zonder handtekening ook gewoon in de garage mag leggen. Hij blij, ik blij.
Quizzle schreef:De situatie in ons gezin v vroeger. Net m'n broer gesproken en het is zó pijnlijk dat hij er ook zo onder lijdt.
Burn schreef:Neee, van de Markant gewoon..
Ga maar aan de Bugles, die liggen er ook nog! Haha!
Aaaah neee, wat stom! Zie je 'm nog wel eens?
Silly-One schreef:Zora schreef:Goed dat je het hier ff heen verplaatst SOHet klinkt alsof je echt heel verdrietig bent, en dat er net even op het verkeerde moment even iets tegen je gezegd werd, waardoor je even anders dan normaal reageerde. Kan gebeuren
![]()
Ik heb helemaal niet meegekregen dat je je zo kut voelt. Wat verdrietig. Ik vind je juist altijd overkomen alsof je heel krachtig en stoer voor jezelf hebt gekozen en daar je best goed over voelt. Maar misschien doe je je ook wat sterker voor dan je je voelt. Het is ook niet niks allemaal, niet gek dat je even goed van slag bent denk ik hoor! Kun je er wel met iemand een beetje over praten?
Dank je Zora.
Praten tja, afgelopen zondag met mijn broer het er een beetje over gehad. Mijn ouders snappen mij gevoel en kunnen niks anders bieden dan een luisterd oor en advies. Mijn ene zus vind dat ik qua mannen minder kieskeurig moet zijn, mijn andere zus snapt mij ook wel.
Vriendinnen zie ik weinig vanwege werk en studie. Plus ik wil mensen niet belasten met mijn problemen. Nooit graag gedaan en weinig gedaan altijd.
Zora schreef:e"]
Wat zou je nog meer van je ouders willen behalve een luisterend oor? Wel fijn iig dat ze je dat kunnen biedenEn je broer ook nog. Ik herken het wel hoor, dat je je vriendinnen niet wil 'belasten'. Maar als het andersom was zou jij natuurlijk ook gewoon tegen hen zeggen dat ze niet zo gek moeten doen en gewoon hun hart moeten uitstorten bij je toch?! Zou je niet via de app of via een telefoontje toch wat met ze kunnen delen?
Gebruikers in dit forum: Tom