Re: Waar baal jij op dit moment van?
Ik baal ervan dat het hier een rommel is en dat ik morgen moet werken

De weekenden zijn veel te snel om.
Urban Naked schreef:Stom! Wat zegt ze dan over hem?Fedora schreef:Ik baal ervan dat de moeder van mijn vriend weer leugens verspreid over mijn vriend. Wij hebben anderhalf jaar geleden al afscheid van haar genomen, waarom neemt zij het niet op zich om ons ook met rust te laten?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
Japie schreef:Misschien is de buurman ook wel gewoon gaan werken daarna. Als je dat pakketje echt nodig had, had je zelf thuis moeten blijven wachten. Ik zou het alleen maar fijn vinden als hij dat gedaan had, want dan hoefde ik niet helemaal naar het postkantoor te gaan.
Elliot schreef:Japie schreef:Misschien is de buurman ook wel gewoon gaan werken daarna. Als je dat pakketje echt nodig had, had je zelf thuis moeten blijven wachten. Ik zou het alleen maar fijn vinden als hij dat gedaan had, want dan hoefde ik niet helemaal naar het postkantoor te gaan.
Ja eens.
Mijn moeders buurvrouw laat ook altijd pakketjes bezorgen terwijl ze niet thuis is en mijn moeder neemt dat dan heel vriendelijk aan. Laatst kreeg m'n moeder een appje van de buurvrouw of ze nog van plan was thuis te komen, want het hondenvoer was bij haar bezorgd en de hond van de buurvrouw had honger... Toen de buurvrouw het vervolgens kwam ophalen (toen m'n moeder thuis was 's avonds), zei de buurvrouw dat ze de bel wel had gehoord 's middags, maar dat ze zo hard aan het werk was dat ze dacht: ze bezorgen het vast wel even bij de buren en dan haal ik het later wel op.
Elliot schreef:Dat, en dan ook nog de deur niet opendoen omdat je zo lekker aan het werk bent (ze was thuis aan het werk, kantoorbaan, dus ze kan heus wel even de deur openen tussendoor, het was niet alsof ze iets aan het kleien was ofzo...).
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers