Ogen laseren: ervaringen
Ik ben vooral benieuwd naar mijn kansen op volledig zicht (nu -8.00 en -8.50, geen cilinder), risico's, en herstel. En als iemand ervaring heeft met een kliniek in Rotterdam, hoor ik dat ook graag.
Alvast bedankt!

Marsy31 schreef:Huh, hoe kun je nou 120% kijken?
Theeleut schreef::thumbup: Precies. Ik zie dus net even scherper dan de gemiddelde persoon. Maar dat is geloof ik niet uitzonderlijk.
Met lenzen kwam ik daar ook op uit.
Caulfield schreef:Bedankt dames, klinkt goed. Ik denk dat ik moet gaan sparenen/of m'n verzekering upgraden om nog iets vergoed te krijgen- ff uitrekenen. Maar het klinkt allemaal minder ingrijpend dan ik dacht!
Moesten jullie voorafgaand aan de ingreep nog een bepaalde periode je lenzen uit hebben?
Lejow schreef:Caulfield schreef:Bedankt dames, klinkt goed. Ik denk dat ik moet gaan sparenen/of m'n verzekering upgraden om nog iets vergoed te krijgen- ff uitrekenen. Maar het klinkt allemaal minder ingrijpend dan ik dacht!
Moesten jullie voorafgaand aan de ingreep nog een bepaalde periode je lenzen uit hebben?
Jep, uit mijn hoofd gezegd 1 of 2 weken. Dat moest voor het voor onderzoek volgens mij ook al, dus heb toen tot de operatie ze niet meer in gedaan.
Terug naar Lichaam & gezondheid
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers