Re: Stem jij PVV of niet?
Dus nee.
Fedora schreef:Ik heb net stemwijzer.nl geraadpleegd en het blijkt dat ik ook dit jaar weer op dezelfde partij stem. Ik zei al dat ik geen zwevende kiezer meer ben, maar het is ook nog echt waar.
Elliot schreef:Fedora schreef:Ik heb net stemwijzer.nl geraadpleegd en het blijkt dat ik ook dit jaar weer op dezelfde partij stem. Ik zei al dat ik geen zwevende kiezer meer ben, maar het is ook nog echt waar.
Ik snap jouw reactie niet helemaal, wil je nu graag dat we vragen welke partij je gaat stemmen?
Briggy schreef:https://twitter.com/LoranKloeze/status/828721794366443520
:/
Dat we in NL nou echt niets van Trump hebben geleerd!!
Silly-One schreef:Trouwens patrijzen leveren zelf de antwoorden voor de stemwijzer. Deze is dus helemaal niet meer zo onafhankelijk als dat hij ooit was.
Whatever schreef:Palmyra schreef:Denk het ook Caulfield. Als PVV de grootste wordt denk ik dat de VVD of CDA zo met hem gaan regeren. Macht is macht.
Zelf weet ik nog niet op wie ik ga stemmen. Weet wel al welke partijen zeker niet mijn stem gaan krijgen.
Ik denk eerlijk gezegd dat CDA en VVD daarin juist het meest terughoudend zouden zijn na het gedoogcoalitiefiasco. Dat zijn precies de partijen die aan den lijve hebben ondervonden hoe een onbetrouwbare coalitiepartner PVV is. Waarom noem je net die?
NerdChic schreef:Eerlijk, ik verdiep me nooit zo in de politiek. Ik vind het wel belangrijk om te stemmen omdat ik anders ook niet mag zeuren van mezelf.![]()
Elk jaar doe ik trouw de stemwijzer en kies dan uit de partijen die bij mij naar boven komen. Heb eigenlijk altijd SP gestemd.
Nu kwam er uit; PVV, SP en Partij voor de dieren.
Als ik eerlijk ben twijfel ik echt tussen PVV en SP. Ik vind bepaalde standpunten van Geertje heel goed, en met andere ben ik het totaal niet eens. Idem met de SP. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de SP best een geiten wollen sokken partij vind. Maar goed voor alsnog weet ik het niet.
SDL schreef:Ik stem graag op de VVD maar deze keer ga ik denk ik voor de SP. Iets meer aandacht voor ons sociale welzijn kan, vind ik, de komende 4 jaar geen kwaad.
Caulfield schreef:SDL schreef:Ik stem graag op de VVD maar deze keer ga ik denk ik voor de SP. Iets meer aandacht voor ons sociale welzijn kan, vind ik, de komende 4 jaar geen kwaad.
Zo, dat is een switch - die partijen staan ongeveer haaks op elkaar! Hoe kom je tot zo'n stap?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers