Sookie schreef:Wat bizar dat de directeur hier zo laks mee omgaat! Ik sluit me aan bij Lejow; toch blijven aandringen op een gesprek en heel concreet en 'hard' aangeven wat de situatie is en dat dit niet door de beugel kan. Zowel de situatie met het betreffende kind als de reactie van leerkracht én directeur hierop, en op jou. Het is niet alsof je komt piepen om een plekje dichter bij de verwarming voor je kind (ja, die zijn er ook).
Lejow schreef:Sookie schreef:Wat bizar dat de directeur hier zo laks mee omgaat! Ik sluit me aan bij Lejow; toch blijven aandringen op een gesprek en heel concreet en 'hard' aangeven wat de situatie is en dat dit niet door de beugel kan. Zowel de situatie met het betreffende kind als de reactie van leerkracht én directeur hierop, en op jou. Het is niet alsof je komt piepen om een plekje dichter bij de verwarming voor je kind (ja, die zijn er ook).
Of verder weg.
Of niet naast die leerling *plek veranderd*.. eigenlijk ook niet naast die.. etc.
Sookie schreef:Wat bizar dat de directeur hier zo laks mee omgaat! Ik sluit me aan bij Lejow; toch blijven aandringen op een gesprek en heel concreet en 'hard' aangeven wat de situatie is en dat dit niet door de beugel kan. Zowel de situatie met het betreffende kind als de reactie van leerkracht én directeur hierop, en op jou. Het is niet alsof je komt piepen om een plekje dichter bij de verwarming voor je kind (ja, die zijn er ook).
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Thunder