Zo leuk je nieuwe woonkamer!
Ik zou ook wat meer woonaccessoires gaan gebruiken. Een leuk kleedje of een nieuwe salontafeltje als je alles hebt opgeknapt zoals je wilt. Een paar dierbare foto's op een fotoschap of misschien heb je leuke souveniers van tripjes of Maleisie!
Ik zou werken met veel fris wit en grijs als basiskleuren. De grijze kleur omdat je bank zo is en die zou ik dan ook als uitgangspunt nemen.

Met een leuk kleed creëer je ook wat meer een zithoek/geheel.

En dan zoiets op je muur boven je tv of bij je eethoek.

Je kunt ook ergens een leuk hoekje maken met dierbare spulletjes of boeken. Die hoeven dan niet perse op een grote kast maar kun je op een andere manier vormgeven. Hier hebben ze bijv. een stoel gebruikt als 'nachtkastje' maar dat staat misschien ook wel heel fleurig in je woonkamer met een stapel boeken, kaasjes of een mooie bos bloemen als je jezelf wilt verwennen haha.

Is de tafel van echt hout? Dan zou je ook de verflaag eraf kunnen schuren en hem vervolgens kunnen beitsen. Dan krijg je zo'n oude houtlook. De stoeltjes zou ik dan wit schilderen. Het houten kastje wat je hebt staan zou ik dan ook schuren en dezelfde beits geven als je tafel. Dan zijn het twee verschillende meubelstukken (dus geen serie gevoel) maar wel in dezelfde beits om een beetje geheel te creëren.

Ik denk dat dat het thema woord is voor jouw woonkamer. Samenhang. De spulletjes moeten samen een leuk en knus geheel gaan vormen. Nu staat het allemaal een beetje op zichzelf.
Ik vind het trouwens wel echt bij jouw passen om een iets echt 'Phoebe's' in je huis te zetten. A little over the top haha. Ik moest bij dit gouden tafeltje/wijkarretje echt gelijk aan jouw denken haha. Het moet ook wel een beetje tof zijn en niet te poezelig met allemaal pastel of neutrale kleuren.