Bazinga schreef:Ik heb 't geprobeerd, maar Tobias huilde alleen als-ie moest eten. Dan is je zoektocht snel klaarHij had niet echt een slaaphuiltje of zo.
Nu vind ik 't eigenlijk lastiger. Hij kletst op zijn manier echt de oren van je kop en kan heel serieus iets 'vertellen', maar ik snap er echt he-le-maal niks van. Ik word gek van mezelf, van de leugens.. 'Oh is dat zo? Ja ik snap je! Nieet, vertel meer!'
Jip schreef:Ik maak me ook niet druk. Vind het gewoon leuk er wat meer in te verdiepen. Ze huilt sowieso niet veel. Maar als ik meteen zou kunnen herkennen dat ze toch weer honger heeft na een uur, dan scheelt dat toch
Geel schreef:Vind ik ook hoor Jip. Ik vind het altijd een beetje irritant dat mensen het meteen bestempelen als 'je druk maken' terwijl je gewoon iets wilt weten/ontdekken.Jip schreef:Ik maak me ook niet druk. Vind het gewoon leuk er wat meer in te verdiepen. Ze huilt sowieso niet veel. Maar als ik meteen zou kunnen herkennen dat ze toch weer honger heeft na een uur, dan scheelt dat toch
De Nehhh is wel heel duidelijk ja! Als je die eenmaal hoort, dan weet je voor altijd wanneer ze wel en geen honger heeft.
Geel schreef:Vind ik ook hoor Jip. Ik vind het altijd een beetje irritant dat mensen het meteen bestempelen als 'je druk maken' terwijl je gewoon iets wilt weten/ontdekken.Jip schreef:Ik maak me ook niet druk. Vind het gewoon leuk er wat meer in te verdiepen. Ze huilt sowieso niet veel. Maar als ik meteen zou kunnen herkennen dat ze toch weer honger heeft na een uur, dan scheelt dat toch
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers