Re: Temptation Island.
Claire**** schreef:Heeft iemand die afleveringen met Goedele weleens gekeken? Als je van spoilers houdt is dat wel een aanrader...
ik heb er naar gezocht maar vind het niet

Claire**** schreef:Heeft iemand die afleveringen met Goedele weleens gekeken? Als je van spoilers houdt is dat wel een aanrader...
Rose. schreef:Claire**** schreef:Heeft iemand die afleveringen met Goedele weleens gekeken? Als je van spoilers houdt is dat wel een aanrader...
ik heb er naar gezocht maar vind het nietHeb je een linkje?
Caramba schreef:Zij stelt echt goeie vragen.
De kandidaat denkt dan geen antwoord gegeven te hebben, of probeert de vraag te ontwijken, terwijl zij dan eigenlijk al haar antwoord heeft.
Is idd veel leuker dan TT.
caribbeanlover schreef:Caramba schreef:Zij stelt echt goeie vragen.
De kandidaat denkt dan geen antwoord gegeven te hebben, of probeert de vraag te ontwijken, terwijl zij dan eigenlijk al haar antwoord heeft.
Niet zo gek aangezien dat bij haar beroep hoort!
Claire**** schreef:caribbeanlover schreef:Caramba schreef:Zij stelt echt goeie vragen.
Dan kan ze er nog wel goed in zijn. Ze is beter dan anderen waarvan het hun beroep is. Is toch leuk? Vind het een leuke vrouw om naar te kijken en luisteren. Ze zet sommigen ook echt een beetje te kakken zonder dat ze het zelf door hebben.
Caramba schreef:Claire**** schreef:caribbeanlover schreef:
Dan kan ze er nog wel goed in zijn. Ze is beter dan anderen waarvan het hun beroep is. Is toch leuk? Vind het een leuke vrouw om naar te kijken en luisteren. Ze zet sommigen ook echt een beetje te kakken zonder dat ze het zelf door hebben.
Precies wat ik dus bedoel te zeggen
Die psychologen die bij TT zitten, voegen niet veel toe, vind ik.
Caramba schreef:Ik kijk eigenlijk nooit geen TT.
Heb het hooguit 2x15 minuten gekeken e toen zat er beide keren een psycholoog.
En Gordon gaat trouwen kijk ik al helemaal niet, vind werkelijk waar niets aan Gordon.
Caramba schreef:Van Oh oh daar gaan we weer.
Wat mij wel opvalt, Samantha (Barbie) bekend van tv, heeft veel aan haarzelf laten veranderen.
Genevieve, of hoe je het svhrijft, bekend van tv, heeft veel aan haarzelf laten veranderen.
Nu Rosanne, bekend van TT, laat veel aan haarzelf veranderen.
En alle 3 wonen in Den Haag
Cotton schreef:Ik vind Gino echt een beetje gay eigenlijk.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers