Re: Temptation Island.
In elk geval, heb ik nu al zin in morgen!
Cotton schreef:Een link hoeft niet onder een spoiler.
Tabbie schreef:Wie zegt dat ze liegt :p
In elk geval, heb ik nu al zin in morgen!
Claire**** schreef:CBL het kind van die persoon is al 4 jaar oud. Heeft dus niks met temptation island te maken.
caribbeanlover schreef:Claire**** schreef:CBL het kind van die persoon is al 4 jaar oud. Heeft dus niks met temptation island te maken.
Vind jij. Het is toch geplaatst/gezegd door iemand van TI.
Cotton schreef:Is iedereen die mee doet nou op 1 of andere manier al 'bekend' van andere shows?
caribbeanlover schreef:Cotton schreef:Is iedereen die mee doet nou op 1 of andere manier al 'bekend' van andere shows?
Blijkbaar, maar eigenlijk verbaasd me dat niks. Kijk naar Utopia ook bijna allemaal mensen die al eens op tv zijn geweest meerdere van Achter gesloten deuren wat het programma niet bepaald geloofwaardig maakt.
Claire**** schreef:caribbeanlover schreef:Cotton schreef:Is iedereen die mee doet nou op 1 of andere manier al 'bekend' van andere shows?
Blijkbaar, maar eigenlijk verbaasd me dat niks. Kijk naar Utopia ook bijna allemaal mensen die al eens op tv zijn geweest meerdere van Achter gesloten deuren wat het programma niet bepaald geloofwaardig maakt.Daar maken ze ook geen geheim van bij Net5. Dit staat letterlijk op hun website: Stiekem willen we het allemaal: zien wat er zich achter gesloten deuren afspeelt. Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie waarin verhalen nagespeeld worden van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Ga er lekker voor zitten en kijk alle afleveringen van Achter gesloten deuren hier terug!
caribbeanlover schreef:Claire**** schreef:caribbeanlover schreef:
Blijkbaar, maar eigenlijk verbaasd me dat niks. Kijk naar Utopia ook bijna allemaal mensen die al eens op tv zijn geweest meerdere van Achter gesloten deuren wat het programma niet bepaald geloofwaardig maakt.Daar maken ze ook geen geheim van bij Net5. Dit staat letterlijk op hun website: Stiekem willen we het allemaal: zien wat er zich achter gesloten deuren afspeelt. Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie waarin verhalen nagespeeld worden van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Ga er lekker voor zitten en kijk alle afleveringen van Achter gesloten deuren hier terug!
Je kan wel zo domme emoji plaatsen, maar als je beter had gelezen had je kunnen weten dat ik het over Utopia had!
Claire**** schreef:Misschien moet je zelf je teksten wat beter lezen CBL. Er staat letterlijk "achter gesloten deuren". Ik heb het zelfs nog dikgedrukt voor je. Haha waar blijft die real life soap over jou!!
Cotton schreef:Claire**** schreef:Misschien moet je zelf je teksten wat beter lezen CBL. Er staat letterlijk "achter gesloten deuren". Ik heb het zelfs nog dikgedrukt voor je. Haha waar blijft die real life soap over jou!!
Het staat er een beetje krom van CBL, maar ze zegt dat heel veel van Utopia als acteur in Achter gesloten deuren hebben gezeten en ze daarom Utopia ook niet zo geloofwaardig vindt.
Claire**** schreef:Cotton schreef:Claire**** schreef:Misschien moet je zelf je teksten wat beter lezen CBL. Er staat letterlijk "achter gesloten deuren". Ik heb het zelfs nog dikgedrukt voor je. Haha waar blijft die real life soap over jou!!
Het staat er een beetje krom van CBL, maar ze zegt dat heel veel van Utopia als acteur in Achter gesloten deuren hebben gezeten en ze daarom Utopia ook niet zo geloofwaardig vindt.
Ahhhh ok. Leestekens zijn erg belangrijk zullen we maar zeggen ;-)
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers