Re: Temptation Island.
Caramba schreef:Huh?
Lize heeft wat dat betreft toch weinig verkeerd gedaan toch?
Alleen zoenen met een vrouw.
Wat Jefferson doet, aflevering morgen, dat vind ik heel wat verder gaan!
Wat maar af ;).
caribbeanlover schreef:Als ik weer mijn jaarlijkse kerst/vakantie topic open loop je wel te zeiken en als hier iets 10x hetzelfde word gezegd zeg je heel kinderachtig...............boeidend!
Caramba schreef:Tuurlijk is het vreemdgaan, maar ik bedoel, niet zo vreemdgaan zoals Jefferson dat doet.
Hij duikt het bed in met Natasja.
Snap dat het actie reactie is, zo van wat hij/zij kan, kan ik ook, maar dan erger. Dat wordt ook bedoeld met wraak nemen, maar moet het meteen zo extreem?
Niels is er wat dat betreft een mooi voorbeeld van. Hij gaat vreemd, verder weten wij niet wat er gebeurt is. Rosanne gaat met Alex mee.
Daarover zijn al beelden gezien geweest.
Het is wraak, maar niet de wraak die ik meteen extreem vind. Zie het bij die 2 als zelfde manier van vreemdgaan.
De anderen zien hun vriendin met een vrouw zoenen, meer niet.
Tuurlijk gebeuren er ook andere dingen, die niet fijn, voor partner, kunnen zijn.
Daarna zoenen de mannen met hun temptation, maar daarbij delen ze ook meteen andere dingen. Dat vind ik dan extremer.
Caramba schreef:Dailymotion![]()
Ik kijk nu.
caribbeanlover schreef:Caramba schreef:Tuurlijk is het vreemdgaan, maar ik bedoel, niet zo vreemdgaan zoals Jefferson dat doet.
Hij duikt het bed in met Natasja.
Snap dat het actie reactie is, zo van wat hij/zij kan, kan ik ook, maar dan erger. Dat wordt ook bedoeld met wraak nemen, maar moet het meteen zo extreem?
Niels is er wat dat betreft een mooi voorbeeld van. Hij gaat vreemd, verder weten wij niet wat er gebeurt is. Rosanne gaat met Alex mee.
Daarover zijn al beelden gezien geweest.
Het is wraak, maar niet de wraak die ik meteen extreem vind. Zie het bij die 2 als zelfde manier van vreemdgaan.
De anderen zien hun vriendin met een vrouw zoenen, meer niet.
Tuurlijk gebeuren er ook andere dingen, die niet fijn, voor partner, kunnen zijn.
Daarna zoenen de mannen met hun temptation, maar daarbij delen ze ook meteen andere dingen. Dat vind ik dan extremer.
Mij maakt het niet uit hoor, maar je verklapt dat Natasja met Jefferson het bed in duikt. Is dat niet beter als je dat in een spoiler zet?
Betty schreef:ik snap sowieso niet dat je mee doet aan zo'n programma. Als stel zijnde niet maar ook niet als vrijgezel. Waarom zou je een relatie van een ander stuk willen maken.
Betty schreef:ik snap sowieso niet dat je mee doet aan zo'n programma. Als stel zijnde niet maar ook niet als vrijgezel. Waarom zou je een relatie van een ander stuk willen maken.
Betty schreef:Wat ik tot nu toe heb gelezen krijgen zij zeker niet betaald. Maar goed dat zijn woorden van een ex deelnemer van Temptation island.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers