Re: Temptation Island.
Caramba schreef:Man, ik ergerde me dood aan mama laura
Maar echt....hou op, schei uit! Laat het Milou lekker zelf regelen.
Caramba schreef:Man, ik ergerde me dood aan mama laura
Minx schreef:Meneer de Uil schreef:Ik snap oprecht niks meer van mezelf, waarom kijk ik nog hiernaar? Slechtere televisie is er bijna niet....haha en dus toch steeds weer kijken.
Her is idd exht slecht maar toch ook heel fascinerend. Maar heeft iemand spoilers? Gebeurt er eat in de volgende aflevering of is het nog steeds: ja... ja.... ja.... neeeeeee
Minx schreef:Meneer de Uil schreef:Ik snap oprecht niks meer van mezelf, waarom kijk ik nog hiernaar? Slechtere televisie is er bijna niet....haha en dus toch steeds weer kijken.
Her is idd exht slecht maar toch ook heel fascinerend. Maar heeft iemand spoilers? Gebeurt er eat in de volgende aflevering of is het nog steeds: ja... ja.... ja.... neeeeeee
Radler schreef:Laura had op instagram gezet dat ze baalt hoe ze worst neergezet. Dat ze ook hele leuke dingen heeft gedaan, gelachen, gedanst etc... maar dat ze echt de saaie stukjes maten zien van gapen en dat ze moe is.
Nou zal ze vast niet mega uitbundig zijn verder, maar toch.
Viva schreef:Huh, Heikki heeft Milou toch niet bedrogen?
Viva schreef:Huh, Heikki heeft Milou toch niet bedrogen?
caribbeanlover schreef:Viva schreef:Huh, Heikki heeft Milou toch niet bedrogen?
Oh ik dacht in het verleden wel heb ik het mis.
Carrie schreef:caribbeanlover schreef:Viva schreef:Huh, Heikki heeft Milou toch niet bedrogen?
Zoals ik heb begreep zaten ze in de date-fase en is Heikkie toen nog wel met een andere meid naar bed geweest.
Dus nog niet echt een relatie, maar toch.
Elroya schreef:Carrie schreef:caribbeanlover schreef:
Zoals ik heb begreep zaten ze in de date-fase en is Heikkie toen nog wel met een andere meid naar bed geweest.
Dus nog niet echt een relatie, maar toch.
Volgens mij is Heikkie niet vreemd gegaan, maar haar ex(en?) Wel, waardoor ze onzeker is/weinig vertrouwen heeft
Caramba schreef:Ookal ben je aan het daten en je doet dan tussendoor ook nog iets met een ander, dan ga je in mijn ogen nog niet vreemd.
En wat Heikkie ook tegen Sidney zei, het is nog pril tussen mij en Milou, 7 maanden samen, dan zou ik als stel nog geen eens mee willen doen. Daarvoor ken je elkaar, mi, te kort voor.
Caramba schreef:Was ff wat aan het zoeken en zag ergens staan dat Laura bij Goedele, vrijdag gaat vertellen of zij en Roger nog samen zijn.
Stond ook bij dat zoiets nog nooit eerder gezegd is voordat een seizoen afgelopen is.
Ik weet het niet of ze het vroegtijdig moesten verlaten.
Lees wel dat Laura heel slecht wordt weggezet door RTL.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Lejow