03 Feb 2017 17:57 door Feline
Ik ben altijd zo slecht in dit soort tests. Denk mezelf redelijk te kennen maar bij dit soort testen weet ik nooit wat ik moet kiezen.
Heb het geprobeerd en ben blijkbaar de avonturier (ISFP-T). Herken mezelf er geloof ik niet echt in.
Nu ik helemaal alleen naar een ander land ben verhuisd ben ik erachter gekomen dat ik echt niet goed in groepen ben. Ik word dan heel erg stil waardoor mensen vaak denken dat ik heel arrogant ben. Heb dit al eerder gemerkt maar nu merk ik het weer dat mensen die wel geduld hebben met me vaak zeggen dat ik eigenlijk best tof ben.
Heb gister nog een enorme ruzie gehad met een goede vriend van me. Hij vond dat ik me achterlijk gedroeg, dat ik jaloers ben, etc want 1 op 1 ben ik heel leuk met hem maar zodra er anderen bij zijn klap ik dicht en hij gooit dat op jaloezie terwijl het juist onzekerheid is. Ik krijg dan het idee dat ik me moet bewijzen hoe leuk ik ben en daar heb ik geen zin in dus zonder ik me af. Herkent iemand dit? Vind het soms heel vervelend dat mensen zo slecht over me denken.