1. Ben je tevreden met je uiterlijk?
Best wel eigenlijk. Hoe ouder ik word hoe meer tevredener ik raak.
2. Wat vind je mooi aan jezelf?
Mijn figuur, mijn handen en mijn ogen.
3. Wat vind je minder mooi aan jezelf?
De achterkant van mijn bovenbenen en mijn 'lovehandles'. Aan de achterkant lijkt ik veel voller dan aan de voorkant. Oh en mijn voeten. Ik heb een brede voorvoet en daardoor passen pumps bijvoorbeeld nauwelijks. Naast dat het lelijk is, is het ook onhandig.
4. Ben je tevreden met je staat van gezondheid?
Ik denk dat ik gezonder ben dan de gemiddelde Nederlander maar ikzelf vind dat het nog wel beter kan. Ik vind dat ik nog wel wat extra groentes kan eten en wat minder zout (euh chips).
5. Waar krijg je energie van?
Weekendjes weg, op reis gaan, op terrasjes zitten, in restaurantjes zitten, spelletjes spelen met vrienden, wijntjes drinken op de bank in het weekend, hardlopen, kettlebellen, raften! (haha 1x gedaan maar ik voel gewoon die adrenaline en dat fijne power gevoel). Best wel veel eigenlijk!
6. Ben je tevreden met je relatiestatus?
Ja heel erg!
7. Ben je tevreden met je vriendschappen?
Ik vind dat ik wel meer aandacht aan mijn vriendschappen mag schenken. Als ik met vriendinnen ben dan denk ik altijd 'Ohh dit vind ik zo leuk en fijn. We moeten vaker afspreken!'
8. Heb je het afgelopen jaar nieuwe vrienden gekregen?
Vrienden vind ik een groot woord, maar ik heb wel leuke mensen ontmoet met wie ik ook wel eens wat ga drinken.
9. Wat onderneem je met je vrienden?
Van lunchen, tot shoppen, tot naar de kapper gaan haha.
10. Hoe lang duurt je oudste vriendschap?
Een jaar of 15.
11. Welke stad in Nederland bezoek je het liefst?
Ik vind Rotterdam heel erg leuk. Utrecht en Haarlem ook.
12. Welke stad in Nederland wil je nog bezoeken?
Ik zou wel eens naar Middelburg willen.
13. Welke landen bezoek je het liefst?
Maakt me vrij weinig uit. Ik hou gewoon van 'weg' gaan en het reis gevoel. Wel het liefste met het vliegtuig en ik hou wel een beetje van dat cultuurshock gevoel.
14. Welke landen wil je nog bezoeken?
Door Harrison staat Zuid-Afrika nu heel hoog op mijn lijstje! Ook de Filipijnen, Amerika, Argentinië, Marokko en Sri Lanka lijken me ontzettend tof.
15. Welk beroep beoefen je?
Don't get me started..
16. Welk beroep zou je willen beoefenen als dit beroep er niet was?
Don't get me started 2.0
17. Welke beroepen beoefen(d)en je ouders?
Mijn vader was inkoper en mijn moeder is secretaresse.
18. Omschrijf jezelf in 5 woorden:
Idealistisch, intuïtief, loyaal, warm en empathisch.
19. Geef jezelf een compliment:
Haha ja dit kan ik niet hoor