25 Jan 2017 18:55 door Elliot
Mijn zoontje wordt sinds ongeveer een week elke nacht om 3 uur wakker. Hij huilt dan eventjes, en als ik hem een speentje geef is het meestal over. Soms huilt hij dan een half uur later weer en dan pak ik hem vaak maar bij me omdat hij dan weer rustig verder slaapt tot een uur of 7. Maar dan slaap ik dus niet lekker. Het is geloof ik geen honger, want hij smakt niet en hij is ook makkelijk te troosten. Hij wil geloof ik gewoon een beetje aandacht/knuffels. Op zich geen probleem nu, maar volgende week moet ik weer werken en mijn ochtendritueel wordt wel erg lastig als ik telkens de halve nacht met een baby in m'n armen lig. Ik had hem expres op zijn eigen kamertje gelegd zodat ik me even kon aankleden zonder hem wakker te maken en dat gaat op deze manker natuurlijk nooit lukken.
Hij heeft overigens op zijn eigen kamertje eerst zonder problemen geslapen, dus het is volgens mij niet de overstap naar alleen slapen.
Iemand een idee?
Oh, als extra info; voorheen sliep hij vanaf 20.30 uur ongeveer (20.00 uur laatste fles) en sinds kort is hij eerder moe en leg ik hem om 19.00 uur al in bed. Hij krijgt dan nog wel rond 21.00 uur een fles.
♥
♥♥
Don’t feed the troll 🧌