05 Dec 2016 22:49 door Fientje
Het wachten gaat best aardig. In ieder geval veel beter dan de vorige (eerste) tp. Ben er niet de hele dag mee bezig en Google niet alles meer. Dat scheelt wel. De ene keer ben ik er van overtuigd dat ik zwanger ben en het volgende moment maak ik me druk dat ik mijn menstruatie aan voel komen omdat ik krampjes/krampen heb.
Merk wel dat mijn afscheiding een beetje anders is (of wil ik dat geloven?), dat ik lage rugpijn heb (of komt dat doordat ik in bed verkeerd gelegen heb?) en dat ik zo nu en dan een trekkend gevoel heb ik mijn liezen (of toch niet?). Al met al ben ik wel meer relaxed dan de vorige keer, maar alsnog vind ik het behoorlijk spannend.
Vandaag 8 dagen na tp en 14dpo. Vandaag dus eigenlijk mijn NOD (dag 34). Weet nog niet wanneer ik ga testen. Wil eigenlijk wachten tot zaterdag, maar weet niet of ik het volhoud.
Punto, wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt. Hopelijk is het een goed teken. Ik duim voor je.
Olijfje, wat spannend dat jullie er in januari weer voor gaan! Moet je dan weer een intake doen? Jullie hebben geen cryo's meer?
Ons embryo is inderdaad van topkwaliteit. Blastocyste!

Pegdolls! http://www.instagram.com/dollvanjoyce