Re: Moeilijk zwanger worden topic #3
Voor de rest gaat het nog goed, morgen eerste controle en dan maar eens kijken hoeveel eicellen er groeien. Qua humeur en dat soort dingen erbij doe ik het nog goed

Caro schreef:Emma schreef:Hoe gaat het nu met jullie Caro en Dee?
De, wat je schrijft over de verjaardag van je dochter herken ik wel. Vorig jaar was ik met een vriendin op stedentrip en toen hadden we het erover dat het dit jaar vast niet ging want waarschijnlijk was ik dan wel zwanger of al bevallen. Twee weken geleden zijn we weer geweest. Ik ben nu wel makkelijk in dat soort dingen moet ik zeggen, nu er geen baby is neem ik het er maar gewoon van. Ben wel vandaag ongesteld geworden na 6 weken, ben vorige week wel een paar dagen flink ziek geweest dus ik hoop dat het daarvan komt.
Hoe voel je je verder nu je toch ongesteld bent geworden? Je kan er alsnog best een klap van krijgen als je toch ergens zit te wachten.
Denk dat je mindset de juiste is hoor! Nu nog genieten van ook die dingen die mét kind moeilijker/ingewikkelder worden.
Caro schreef:Nee. Decapeptyl is bij een ander schema. Ik spuit gonal, en vanaf dag zeven komt daar fyramedel bij. Dat spuit ik nu sinds afgelopen vrijdag erbij. Merk er weinig van (gelukkig), de spuit zelf is alleen wat vervelender om te zetten. Daar krijg ik flinke blauwe plekken van.
Voor de rest gaat het nog goed, morgen eerste controle en dan maar eens kijken hoeveel eicellen er groeien. Qua humeur en dat soort dingen erbij doe ik het nog goed.
Emma schreef:Wat vervelend van die oppas Caro! Wel fijn dat je in ieder geval niet voor niets spuit. Wij gaan een weekje naar Spanje, heb er ontzettend veel zin in. Ik ga zondag weg. Jullie verdienen het zeker! Wanneer gaan jullie?
Afwachten maar weer dan Dee, ik hoop ook voor je dat het niet nodig is.
Soms voel ik me toch niet helemaal op mijn plek in dit topic, omdat wij nog niet in het medische traject zitten maar ik vind het wel fijn om mijn verhaal even kwijt te kunnen soms. Ik ga na de vakantie maar weer een afspraak maken bij de huisarts en in de vakantie gaan mijn vriend en ik het er nog eens goed over hebben wat we willen.
Olijfje schreef:8 follikels is een mooie score maar inderdaad geen reden tot zorgen mbt overstimulatie.
Dat roesje is hemels trouwens![]()
Ik had bij elke punctie zo'n 20 follikels en vond het ook echt prima te doen. Dus dat komt goed! De tijd erna is inderdaad minder fijn. De onzekerheid is erg vervelend maar daar ben je wel op voorbereid zo te horen.
Hopelijk een mooi resultaat maandag! Ik zal duimen.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers