Heel erg bedankt voor alle super lieve reacties, ik ben er een beetje stil van! Het is voor mij echt heel fijn dat ik m'n verhaal hier kwijt kan, en nog veel fijner dat ik daar dan zoveel warme reacties op terug krijg. Het is nog altijd heel spannend en onwerkelijk, maar mede door jullie begin ik nu toch te beseffen dat het echt is. En ben ik er vooral heel erg blij mee.
Ik wil verder geen enorme lijst maken door iedereen één voor één te bedanken, maar wel even zeggen dat ik een aantal dames zie die gelukkig niet (meer) mee hoeven te schrijven in dit topic, maar volgens mij wel vaak mee lezen en heel warm reageren bij echte hoogte- en dieptepunten. Dat voelt voor mij heel bijzonder, naar anderen toe en nu ook naar mij. Dank jullie wel daarvoor!
Taeda & Caro, wat grappig, die herkenning en jullie voorgevoel. Ik was me zelf vanmorgen echt nog nergens van bewust, en jullie hebben daar dus dwars doorheen geprikt

Ik denk dat dat ook één van de dingen is die mee lezen en schrijven in dit topic zo fijn maakt; die herkenning die je bij anderen vindt voor een situatie die anders best eenzaam kan voelen.
Max, goed ook om te lezen dat het weer iets beter met je gaat. Dat van die rust door drie weken zonder teleurstellingen herken ik ook heel goed. Als deze ronde bij mij niet was gelukt had ik ook even een pauze gewild. Even een paar weken zonder alle medicijnen, afspraken, en vooral die mentale belasting. Wat voor klachten zou je middels een second opinion willen laten onderzoeken?
Serena, heel fijn dat het je een beetje hoop geeft, vooral dat jullie weer verder gaan. Ik blijf hier ook nog wel even mee lezen, dus mocht je vragen over de behandeling hebben, stel die hier dan gerust. Ik vond het op voorhand heel spannend en qua hormonen was het ook wel heftig, maar verder is het me eigenlijk heel erg meegevallen.
Anousch, wat naar om te lezen. Gelukkig dat het inmiddels weer beter gaat, en dat je maandag ook weer terug kan. Ik duim mee dat je cyclus verder toch gewoon normaal verloopt!