21 Jun 2019 19:27 door sarah1985
emma wat fijn dat je vriend er nu wel achter staat.
pioen je hoeft niet in een hokje dat te doen hoor mag gewoon thuis en dan binnen een bepaalde tijd moet het in het ziekenhuis zijn. Tenminste voor het onderzoe. Weet niet hoe het later gaat
Caro hoe is het nu met jou al een beetje een plekje kunnen geven. En 6 in de vriezer is goed toch?
dee hoe ging je echo vandaag?
vanmiddag naar de huisarts geweest had me van te voren voorgenomen niet te gaan huilen. Mislukt natuurlijk. Ze snapte me helemaal met mijn gevoelens. Zij was ook de arts die in december alles heeft ontdekt dus dat is wel fijn. Zij vond het een goed plan om naar een fertiliteitsarts te gaan dus dat is wel fijn. Ze vond het ook belangrijk om zeker te weten dat de rechter eileider wel goed is dus dan moet ik dat onderzoek met contrast vloeistof doen.
En voor de pijn in mijn onderbuik/ been dat zal ik helaas altijd houden. Dat komt ook door de hormonen en dat straalt dan gewoon uit. Het klopt ook ik heb tijdens de eisprong en menstruatie meer pijn. Dus dat is wel even een domper.
Ik was daarna bij mijn ouders waar mijn 2 nichtjes waren de oudste is bijna 3 en die vind ik geweldig en de jongste is een paar maanden oud tja ik vind dat gewoon moeilijk. En ook mijn ouders hadden dat wel door en hebben alle begrip daarvoor, mijn moeder zou ook aan mijn broer en schoonzus zeggen dat wij gewoon moeite hebben met jongste. Kijk zij kan er niks aan doen maar voelt voor mij gewoon nu moeilijk. Dat had ik met de oudste niet. Waar ik toen bang voor was toen die oudste geboren werd is nu gebeurt. Dat zal allemaal tijd nodig hebben.
Ook ben ik nog steeds mezelf niet december en de huisarts zei er is ook veel gebeurt 3 operaties veel afgevallen, veel bloedverlies je hebt een behoorlijke klap gehad dat heeft veel tijd nodig. En ik heb niet echt geduld ofzo.
Ik heb over een paar weken weer een afspraak met haar om met haar te praten. Vind dat wel fijn omdat zij er toen ook bij was. Dankzij haar zit ik hier nog.
Wat voor mij niet helpt nu is de warmte ik ben al steeds duizelig en door de warmte nog veel erger. Hele dag stoot ik overal tegen aan zit echt onder de blauwe plekken, Dus dat word volgende week wat.