Loedermoeders
Augustus 2014
Mei 2016
Femm schreef:Ik snap ook nooit zo waarom je als moeder geen tijd meer zou hebben om je te verzorgen, je huishouden te doen of te zorgen dat je op tijd ergens komt. Is toch gewoon een kwestie van plannen.
Femm schreef:Tuurlijk zijn er situaties waarin iets echt niet lukt hoor Susan dat snap ik echt wel. Maar een hoop is toch een kwestie van plannen, wat voorbereiding (spullen klaarleggen) en op tijd of eerder opstaan en keuzes maken.
Caro schreef:Femm schreef:Tuurlijk zijn er situaties waarin iets echt niet lukt hoor Susan dat snap ik echt wel. Maar een hoop is toch een kwestie van plannen, wat voorbereiding (spullen klaarleggen) en op tijd of eerder opstaan en keuzes maken.
Ja dat klopt, maar niet iedereen is planmatig aangelegd en beheerst dat 'vak'.
Susan schreef:Femm schreef:Ik snap ook nooit zo waarom je als moeder geen tijd meer zou hebben om je te verzorgen, je huishouden te doen of te zorgen dat je op tijd ergens komt. Is toch gewoon een kwestie van plannen.
O nou, op zich snap ik dat wel, hoor. En ik snap ook wel dat het juist dit soort opmerkingen zijn waar die loedermoedertoestand uit voortkomt, want ik vind zo'n zinnetje best veroordelend. Sommige moeders redden het om wat voor reden gewoon níet om altijd alles op rolletjes te laten lopen en dat is oké. Je moet er alleen geen sport van maken.
Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot], Taeda