Re: Kinderen "te klein" opvoeden
Caulfield schreef:Miccie schreef:Kinderen kunnen inderdaad ook wel eens bluffen terwijl het niet waar is.
Doet me wel denken aan een uitnodiging die mijn zoontje deze week kreeg van een klasgenootje. Kinderfeestje van groep 1/2 wordt gehouden op zaterdagavond van 18:00-21:00. Ik dacht: huh??? Mijn kind gaat gewoon om 19:00-19:30 naar bed. Nu zitten wij onwijs in dubio. Hij is net gestart op school en het is de manier om zijn klas beter te leren kennen en aansluiting te vinden, maar het tijdstip vind ik eigenlijk te bizar.
Haha, dat hadden wij laatst ook ja, op zaterdagavond, duurde zelfs tot 21h30. Dan begin ik al te gapenGelukkig waren wij dat weekend er niet, dus hoefde ik geen beslissing te nemen.
whaha ja wij liggen er ook tussen 21.30-22:00 in omdat de jongste zo slecht slaapt.
Susan: inderdaad vond ik dat ook meer voor de leeftijd van groep 7/8.
Het is overigens geen Nederlands meisje en in sommige culturen gaan de kinderen een stuk later naar bed dan wij gewend zijn. Bij onze Chinese buren zie ik ook hun dochter van 4 nog rondlopen om 21:00 's avonds.
Het is bij een soort kids playground/ballorig dus ik denk ook niet dat je perse tot het einde moet blijven, maar het is ook niet echt in de buurt (20 minuutjes met de auto). Zoon was overigens onwijs enthousiast dat hij al een uitnodiging had gehad dus dat maakt het beslissen nog lastiger. We moeten het voor 1 feb laten weten dus we hebben nog even haha.