Kraambezoek van familie
Hoe staan jullie hier in? Wat zouden jullie doen als een familie lid die je nooit ziet, langs wil komen om jullie kindje te bewonderen?
Susan schreef:Ik vind 'onwijs hypocriet' wel een érg zware en negatieve omschrijving voor wat je man voorstelt - gewoon die mensen een uurtje ontvangen.
Toen onze eerste kwam, kregen wij ook kraamvisite van familie met wie we helemaal niet veel contact hebben. Dat hoort er wel een beetje bij, want ik hoor dat van veel meer mensen - en ook dat dat bij de tweede echt veel en veel minder is. Ik zou er niet zo'n punt van maken. Als je het om wat voor reden dan ook echt niet wil dan moet je het niet doen, maar ik vind ook niet dat er iets mis is met het standpunt van je man.
Urban Naked schreef:Als ze van jullie een kaart hebben gekregen ben ik het eens met je man: ik zou ze laten komen en het bezoek kort houden.
Puck schreef:Een geboortekaartje is toch geen entreekaartje zeker. Als je het niet prettig vindt dat zij langskomen dan moet je het niet doen vind ik.
Puck schreef:Een geboortekaartje is toch geen entreekaartje zeker. Als je het niet prettig vindt dat zij langskomen dan moet je het niet doen vind ik.
Carrie schreef:Puck schreef:Een geboortekaartje is toch geen entreekaartje zeker. Als je het niet prettig vindt dat zij langskomen dan moet je het niet doen vind ik.
Jawel, zo is de etiquette. Dan hadden ze geen kaartje moeten sutren.
Sam schreef:Ik stuur om te beginnen geen kaartjes naar mensen die ik niet op bezoek wil, ook al zouden mijn (schoon)ouders of wie dan ook dat verwachten.
Mensen die een kaartje hebben gekregen mogen langskomen.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Marsy31