Dee schreef:Vlogs kijken van Jamie Li, 2wmn en nog wat random YouTubers.
Carrie schreef:Dee schreef:Vlogs kijken van Jamie Li, 2wmn en nog wat random YouTubers.
Hallo er niks mis met Jamie Li. Jamie Li is fantastisch en ik wil bij hen wonen en moderne dans met Alain doen. En modelposes met Jamie.
Hallo kayyytjeeee!
Fientje schreef:Dee schreef:Vlogs kijken van Jamie Li, 2wmn en nog wat random YouTubers.
Ik ook! En van Beautygloss, Beautylab, Manon Tilstra. Hihi! En dan daarna even het ellegirlforum bezoeken
Dee schreef:Fientje schreef:Dee schreef:Vlogs kijken van Jamie Li, 2wmn en nog wat random YouTubers.
Ik ook! En van Beautygloss, Beautylab, Manon Tilstra. Hihi! En dan daarna even het ellegirlforum bezoeken
Ik ben allergisch voor Beautygloss. Ik kan zo niet over haar!
Dee schreef:Carrie schreef:Dee schreef:Vlogs kijken van Jamie Li, 2wmn en nog wat random YouTubers.
Hallo er niks mis met Jamie Li. Jamie Li is fantastisch en ik wil bij hen wonen en moderne dans met Alain doen. En modelposes met Jamie.
Hallo kayyytjeeee!
Haha ik ook! Ik betrapte me er laatst op dat ik het hallo kaytjeee bij m'n dochter deed. Met een afkorting van haar naam kan het namelijk ook zo lekker haha. Snel weer afgeleerd natuurlijk
Dee schreef:En ook fijn dat die vlogs altijd zo lekker lang zijn. Heerlijk.
Daenerys schreef:Een dutje op de bak doen
Tom schreef:Daenerys schreef:Een dutje op de bak doen
Dit klinkt wel een beetje grappig![]()
Exogenesis schreef:
En Nienke Plas is mijn nieuwste addiction. Zo droog! En snel. Rap van tong. Net een stand up comedian.
Bliss schreef:Exogenesis schreef:
En Nienke Plas is mijn nieuwste addiction. Zo droog! En snel. Rap van tong. Net een stand up comedian.
Ik zag haar ook laatst omdat iemand op FB een vlog van haar deelde en ben er nog niet uit of ik haar nou grappig vind of bloedirritant! Wel een goeie mimiek trouwens, ik moest toch wel een paar keer lachen stiekem ;)
Marin schreef:Ik bedacht er gisteren nog eentje. Tussen Kunst en Kitsch!
Carrie schreef:Dee schreef:Fientje schreef:Ik ook! En van Beautygloss, Beautylab, Manon Tilstra. Hihi! En dan daarna even het ellegirlforum bezoeken
Ik ben allergisch voor Beautygloss. Ik kan zo niet over haar!
Brr, nee geen Mascha/massa/spon en van Manon krijg ik ook de kriebels. Maar ieder z'n (guilty) pleasure natuurlijk!
Bazinga schreef:Oh ja, mijn guilty pleasure is Million Dollar Listing NY. Elke middag en als ik vrij ben, in de ochtend, kijk ik dat
Carrie schreef:Dr. Pimple popper en dan de meeëters.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers