16 Jan 2017 22:12 door Meg
Door mijn zwangerschapssuiker was de kans al vrij snel vrij groot dat ik met 38 weken zou worden ingeleid. Mijn schoonmoeder, de enige familie van mijn man, had precies in die week een vakantie geboekt naar Marokko. Vooral heel onnadenkend vond ik dat (bij ons wist je dat de kans dat onze dochter dan zou komen heel groot was en zat je niet met een marge van 5 weken oid) en erg lullig voor mijn man. (Zeker omdat ze haar telefoon niet bij haar had toen hij haar belde om haar te vertellen dat ons meisje was geboren. Hij heeft het uiteindelijk via SMS laten weten. En als klap op de vuurpijl hebben we de dag dat ze terugkwam van vakantie de hele dag op haar zitten wachten tot ze langs zou komen, we hadden haar wel direct verwacht, maar uiteindelijk 's avonds maar gebeld waar ze bleef. Niet per se dat ze weg was, maar de rest heeft wel veel stuk gemaakt.)
Vooral mijn familie vond het onbegrijpelijk dat ze er niet was. Haar eerste kleinkind en enige familie. Ik vond dat voor mijn man dus ook, maar wat haar betreft missen zelf geen moeite mee. Als mijn moeder of zus niet in de buurt zou zijn, zou ik not amused zijn. Maar onze band is er ook gewoon naar dat we er wel altijd op belangrijke momenten voor elkaar zijn.
💜 4 jan '16
💙 24 nov '18
instagram.com/draag_handgemaakt