Het creabea topic!
Op Facebook ben ik lid van twee groepen: Be creative with Action en Be creative with Action and more. Momenteel zijn ze helemaal into het bewerken van servies en de creaties die ik voorbij zie komen, zijn over het algemeen zo goed uitgedacht en mooi geworden, dat ik er wel eens jaloers van word hoe creatief mensen kunnen zijn. Ik ben namelijk helemaal niet creatief. Al wil ik binnenkort de tekst voor de wc, gekocht bij Kruidvat, in een mooie grote lijst maken.
Nu leek het me leuk om op het forum ook een topic te hebben voor de creatievelingen. Wat je plaatst, mag jezelf weten. Het kan zijn dat je een kastje hebt opgepimpt of zelf een schilderij hebt gemaakt. Misschien maak je wel hele mooie creaties met Mandala. Alles wat je wilt delen is toegestaan en wie weet kunnen we elkaar op het forum ook stimuleren en motiveren creatief te zijn?
Slechts vragen hoe een ander het zou aanpakken, mag natuurlijk ook. Het is geen topic met bepaalde regels van wat toe is gestaan en wat ik niet wil lezen. Ik ben gewoon benieuwd hoe crea de forummers zijn.