Quizzle schreef:Ook al staat er een knipoogje achter je laatste zin, Sawadee, ik vind het toch niet echt fair van je. Als jij dit soort dingen niet graag leest, dan moet je misschien het topic gewoon niet lezen en andere hierop lijkende topics ook niet.
Dit vind jij dan misschien kinderachtig van mij, maar ik vind het echt onbehoorlijk dat CBL niks meer mag zeggen omdat er altijd wel iemand iets van vindt. Ik vind soms ook dat ze dingen schrijft die kant noch wal raken en dan reageer erop als het echt iets is waar ik waarde aan hecht en anders haal ik mijn schouders op en leef verder.
Sommige dingen lees ik zelfs bewust niet omdat ik al weet waar het heen leidt. Maar CBL mag van mij posten wat ze maar wil, ze heeft zeker zoveel recht als ik heb om hier te zijn.
Daarnaast vind ik zo achter principes staan en zoveel belang hechten aan dierenwelzijn eigenlijk iets om respect voor te hebben. Laten we wel zijn, ze heeft er heel vaak zichzelf mee want onjuiste behandeling van dieren komt extreem vaak voor. En misschien is dan 1 persoon die 1 vakantiereis niet maakt een druppel op een gloeiende plaat, maar aan de andere kant, als die ene druppel toevallig kokosolie is ben ik over een minuut wel dood (allergie ;-)).
Ik vind het top hoor, CBL, dat jij zoveel oog hebt voor het welzijn van dieren. Ik hoop dat je een vakantie vindt die beter voelt voor je. Ik zou ook niet naar een land of gebied gaan waar ze zomaar allerlei beesten afmaken.
Sawadee mag zeggen wat ze wil over mij, want ik doe ook gewoon wat ik wil

. Ik heb ook gezegd dat ze mijn topics beter kan mijden of niet iets zeggen erover, maar ook dat moet ze zelf weten. Dat klopt wat je zegt, want ik als enige kan nooit een verschil maken, maar voor mezelf kan het een hoop betekenen. Wij hebben een ex zwerfhond en dan word wel eens gezegd ''you can not chance the world, but for the dog you have chance the world''. Zoiets weet het even niet exact wat het was.
Dank je. Zoals ik zei is er altijd wat. Heb ik eenmaal een hotel gevonden die geen dieren heeft, dan is het wel op weg erheen en weer terug dat ik honden zie en/of bij het hotel. Het enige wat ik dan kan doen ze voeren wat ik altijd doe als ik erbij kan. Ik neem zelfs hondenkoekjes/snacks mee. Zo zijn we in India naar een asiel geweest en heb ik honden - en kattenkoekjes uitgedeeld aan de dieren daar ( ik houd geen eens van katten).
Vorig jaar in Jamaica zouden we ook naar een asiel gaan, maar de taxirit was vrij duur en dus gingen we niet. Het bedrag wat we daarvoor kwijt zouden zijn zouden we doneren, maar hebben we nog steeds niet gedaan

.
Onlangs heb ik € 100,00 gegeven aan de vrouw die onze hond met pups van straat heeft gered en anders had ze het waarschijnlijk niet overleefd. Wij zijn haar erg dankbaar daarvoor en ik wilde wat terug doen. Ze kan het heel goed gebruiken en ze was mij zeer dankbaar.
Op die manier draag ik mijn steentje bij.
In/op Bali ga ik ze natuurlijk ook voeren, maar mochten we gaan dan zal ik later denken ''zou dat kleine witte hondje, de grote bruine, de bruin/witte etc nog leven''. Tja dat is hoe ik denk.
Ik heb aan een dierenorganisatie daar gevraagd of ze weten hoe dat zit met dat afmaken wat ze willen gaan doen. Mochten we gaan, dan wil ik dat asiel bezoeken als dat mogelijk is en uiteraard koekjes uitdelen en met de honden knuffelen. Mijn man word gek als ik het vertel (he moet dat nou) hahaha. Toch vond hij het in India aandoenlijk en heeft hij mee geholpen om de dieren te voeren en te aaien.
Doordat de tickets nu een normale prijs hebben ging ik weer kijken of er leuke hotels bij waren gekomen en of diegene die ik al had genoteerd nog steeds vrij waren. Het begint toch wel te kriebelen, maar het blijft ene dubbel gevoel.
Is dat hypocriet van mij? Deze vraag stel ik mezelf en heb daar even geen antwoord op.