Ik heb de box vandaag binnengekregen.
Nav de preview die ik kreeg per mail heb ik nog wat dingen aangegeven.
Ze had bijvoorbeeld een hele gave broek, alleen daar zaten slijtageplekken op en dat kan ik niet naar mn werk dragen bijvoorbeeld.
Die heeft ze omgewisseld voor een andere, alleen heb ik al eentje die er precies op lijkt.
Ze had ook 2 handtassen in de preview gedaan, maar was goedkoop materiaal. Aan tassen en schoenen geef ik de voorkeur meer te betalen maar wel echt leer.
Nu heeft ze een leren tas daarvoor in de plek gedaan, ik ben echt verliefd geworden op die tas

Die had ik zelf echt niet uitgezocht.
Daarnaast ook een trui die ik ook echt niet uitgezocht zou hebben vanwege de kleur, maar hij staat echt fantastisch en zit zo lekker!
Een sjaal houd ik nog en een lang vest van een kleur die ik dacht dat me niet zou staan (roze).
Mijn ervaring is dus positief, het is ook leuk om je te laten verrassen en je kast aan te vullen met dingen die je niet zelf zou hebben uitgekozen.
Zaten ook nog wel een paar dingen in die teruggaan, bijv de schoenen (vallen in het echt tegen) een basic streepjes shirt (wil daar geen 40 euro voor betalen als je die ook voor 20 hebt) en een rok die tegenvalt.
Tegen de zomer bestel ik in ieder geval weer een box bij dezelfde stylist.