Re: Afgewezen op basis van haarkleur.
Fauve schreef:Ik vind het wel goor dat er op de kinderopvang meiden werken met zichtbare piercings. Tong- en neus. Bah.
Wat is daar nou weer goor aan?
Fauve schreef:Ik vind het wel goor dat er op de kinderopvang meiden werken met zichtbare piercings. Tong- en neus. Bah.
Fedora schreef:Reva schreef:Fedora schreef:
Omdat hij het is en er trots op is. ;) Waarom mag je dat niet zeggen? Hij heeft er geen problemen mee en wij nog zoveel minder.
Staat er dat je dat niet mag zeggen? Ik vroeg me slechts af waarom je dat erbij noemt.
Omdat hij het als serieuze belediging ziet als we het niet zouden zeggen. Het is echt een mooie jongen. Om te zien en om mee te maken in de winkel. Hij is vriendelijk, hartelijk en overduidelijk gay. En deze jongen wens je geen huidprobleem toe, omdat hij zo kien is op zijn uiterlijk. Maar net als ik er geen geheim van maakt dat de huid gewoon menselijk is en soms een kleine afwijking heeft. Voor mij was dat ringworm, voor hem was dat wat wij eigenlijk niet echt zagen. Maar er bestaan cremes voor, dus dan is het ook een probleem.
Lexi schreef:Ik vind het echt onzin om iemand af te wijzen op haarkleur. Lekker belangrijk welke haarkleur iemand heeft, als ze haar werk maar goed doet. Dat vindt ik trouwens ook bij een restaurant, ziekenhuis of ander bedrijf. Wat maakt mij het nou uit of bijvoorbeeld een verpleegster of stewardess paars haar heeft, als ze gewoon vriendelijk is en me helpt met waar ze voor aangenomen is vind ik het allemaal prima.
Lejow schreef:Nou, ik heb liever 10 dames met blauw haar, die gewoon interesse tonen, vriendelijk zijn naar de klant en een praatje maken (met de klant wel te verstaan), dan van die ongeïnteresseerde mutsen met blond of bruin haar, die het te druk hebben met kletsen met hun mede collega's over het weekend, en het kleingeld in een keer in mn hand plempen.
Tom schreef:Fedora schreef:Reva schreef:
Staat er dat je dat niet mag zeggen? Ik vroeg me slechts af waarom je dat erbij noemt.
Omdat hij het als serieuze belediging ziet als we het niet zouden zeggen. Het is echt een mooie jongen. Om te zien en om mee te maken in de winkel. Hij is vriendelijk, hartelijk en overduidelijk gay. En deze jongen wens je geen huidprobleem toe, omdat hij zo kien is op zijn uiterlijk. Maar net als ik er geen geheim van maakt dat de huid gewoon menselijk is en soms een kleine afwijking heeft. Voor mij was dat ringworm, voor hem was dat wat wij eigenlijk niet echt zagen. Maar er bestaan cremes voor, dus dan ishet ook een probleem.
Blijf ik me nog steeds afvragen wat nou de toevoeging van het noemen is. Heeft toch niets met zijn huidprobleem te maken?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
Lejow schreef:En blauw is nog wel de kleur van de AH
Jeanette schreef:Lejow schreef:En blauw is nog wel de kleur van de AH
Vandaar dat ze niet bij de Jumo mocht werken brahahaha![]()
Zolang iemand er verzorgd en netjes uit ziet en daarbij vriendelijk is, zal het mij een worst zijn wat voor kleur haar iemand heeft.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers