Jullie mening? (keuze babyschoentjes)
Hier zijn vriend en ik samen het meest dol op, maar blauw voor een meisje?

of
Vind ik persoonlijk iets minder, maar wel meer meisjesachtig:

Marin schreef:Het is totaal niet mijn smaak maar ik vind die blauwe het leukst. Kunnen prima voor een meisje, zeker met dat roze zooltje. Wel lief dat je zo'n mooi cadeau geeft.
Marin schreef:Ja als je ze koopt zou ik sowieso voor een wat grotere maat gaan.
Fedora schreef:Marin schreef:Ja als je ze koopt zou ik sowieso voor een wat grotere maat gaan.
19.5 is de maat. Het lijkt me ook niet gezond om een baby schoentjes aan te trekken. Ze kunnen nog niet eens lopen. Maar ik heb mijn broertje even geappt of hij echt Nikes wil of toch liever slofjes van een bepaald merk.
Marin schreef:Fedora schreef:Marin schreef:Ja als je ze koopt zou ik sowieso voor een wat grotere maat gaan.
19.5 is de maat. Het lijkt me ook niet gezond om een baby schoentjes aan te trekken. Ze kunnen nog niet eens lopen. Maar ik heb mijn broertje even geappt of hij echt Nikes wil of toch liever slofjes van een bepaald merk.
Je kunt toch ook in een grotere maat kopen? Of zijn ze dan niet beschikbaar?
Slim om ze even te appen, want je koopt natuurlijk liever iets waar ze ook echt iets aan hebben.
Lady schreef:babyslofjes nike
Deze vind ik nog leuker! Ik zou sowieso geen harde zool voor een klein baby'tje doen, dat zit volgend mij echt niet fijn voor die kleintjes.
Lady schreef:babyslofjes nike
Deze vind ik nog leuker! Ik zou sowieso geen harde zool voor een klein baby'tje doen, dat zit volgend mij echt niet fijn voor die kleintjes.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers