07 Jan 2017 23:04 door Hippie
Mijn dochter heeft van mijn broertje kleine Nike air max gekregen toen ze baby was. Ik heb er zelf niks mee, maar hij draagt ze zelf veel en vond het leuk om ze te geven. Omdat ze maat 21 had toen ze ging lopen en de schoentjes maat 19 waren heeft ze ze alleen in de wagen en dergelijke aan gehad. Aan de ene kant zonde, aan de andere kant kon zoon ze ook nog aan daardoor (waren uniseks namelijk). En ook hij kon met die maat nog niet lopen, dus ze zijn nog steeds prachtig. Ik heb ze bewaard en als hij tzt zelf kinderen krijgt mag hij ze weer hebben als hij dat leuk vindt.
Wel goed dat je nu voor slofjes gaat denk ik, die zijn fijn als ze nog niet kunnen lopen. En qua gewone schoentjes is een maat kopen vrij ver vooruit soms lastig. Zo konden mijn kinderen de schoentjes die mijn broer had gegeven niet meer aan toen ze gingen lopen en daar was het wel meer het type schoen voor. Of als je juist slofjes koopt in een redelijk grote maand en het kindje loopt vlot, is ook niet handig.
Wel leuk dat je zoiets cadeau doet, leuke schoentjes of slofjes zijn altijd handig en kunnen zo lief staan bij die kleintjes.