Amandine, Een weekje weg met zijn tweeën zou ik zeker doen. Maar ik zou het wel dichtbij huis houden. Zelf zou ik denken kiezen voor Nederland. Ik zou niet meer naar het buitenland gaan en net als Believe voorbereid op reis gaan en alles meenemen wat baby gerelateerd is. You never know...
Fotoboeken maken is inderdaad perfect in je verlof. Ik heb er ook een aantal gemaakt waaronder H haar eerste jaarboek en ons trouwalbum.

Believe, Ik heb een bloeddrukmeter mee naar huis gekregen. Dus ik kan zelf mijn bloeddruk checken. Dat geeft wel een geruststellend gevoel. Wanneer het boven een grensgebied ligt moet ik bellen. Verder ga ik 2 keer per week op controle. Met de baby lijkt alles goed en zwangerschapsvergiftiging is ook via bloedonderzoek uitgesloten. Dus ik neem veel rust en hoop dat ik de laatste weken nog probleemloos door kom.
Ja ze was er vlot bij. Zowel de bevaldatum als de bevalling zelf. Ik hoop dat dat laatste zich voortzet want dat was wel heel fijn.
Verlof gaat echt sneller nu he Believe. Ik merk dat ik alle tijd nog wil hebben voor H. Daardoor voelt het ook aan alsof de tijd voorbij vliegt. Ik heb nog een uitje naar de kinderboerderij met H op de planning staan en ik wil zondag graag nog even zwemmen met man erbij. Verder komen een paar vriendinnen op bezoek, kijk ik urenlang netflix en lees ik boekjes met H, zingen we liedjes en spelen we samen. Ik mag natuurlijk niet heel veel doen vanwege mijn bloeddruk dus meer zit er helaas niet in.

Je bent de 37 weken voorbij!!
Wat staat er nog in jouw agenda?
Tof zo'n shoot. Hebben jullie die op locatie gedaan? Ga je ook een foto van het resultaat delen?
Jammer van E. Maar ergens heeft het ook wel iets. Het is wel heel puur, echt en eerlijk. (Snap je wat ik bedoel? Ik merk dat ik het niet goed onder woorden kan brengen wat ik bedoel)

Mijn moeder is een beetje overbezorgd en neemt alle huishoudelijke taken over. Het huis glimt echt van alle kanten, ruikt super schoon en fris en het voelt heerlijk maar ook wel heel vervelend om zo afhankelijk te zijn.
Ik doe het liever zelf...