Hoi!!
Ja de lampjes zijn tof he? Ben er zo blij mee! Oke, een rib uit mijn lijf maar ze gaan jaaaaren mee. Zo heb ik het tegen vriend (en mijzelf) goed kunnen praten.
Ze zijn van Bloomingville. Ik heb ze besteld bij Hees9. --> Leuke site!!!
Believe, wat ontzettend naar dat je weer zo'n last van je bekken hebt. bah! Je vorige berichten waren nog zo positief.
Kun je de taken die nu teveel lijken niet iets meer verdelen over de dag? Dus koken, je man de vaatwasser laten doen, jij uitrusten en dan later de keuken schoonmaken. Zo laat je niet alles aan je man over maar maak je het voor jezelf wel wat lichter. Ik begrijp dat je er van baalt. Je moet nog een poosje en het meeste wil je gewoon zelf blijven kunnen. Afhankelijk zijn is stom. Maar je lichaam is wel heel hard aan het werk en heeft nu een andere behandeling nodig dan normaal. Probeer je niet schuldig te voelen maar het te zien als iets tijdelijks wat het natuurlijk ook is. In ruil daarvoor doe jij weer heel veel. (zwanger zijn, jullie kindje in je buik laten groeien tot hopelijk een kerngezonde baby)
Ik deel trouwens ook je teleurstelling over het weinig reageren op elkaar. Ik merk dat ik het zelf ook wat laat liggen als reactie daarop wat ik tegelijkertijd weer heel stom van mezelf vind. Dus bij deze zal ik mijzelf ook anders op gaan stellen.

Ohja; geshopt. Wat kleertjes, een dekentje en een poster voor in de babykamer. Ik ben nu nog druk op zoek naar een retro ledikantje. Hoe gaat het met jullie babykamer?
Zijn jullie al helemaal uit over de naam? Wij voor 99%.
Sonly, spannend de NIPT- test. Wanneer kunnen jullie de uitslag verwachten? Hoe is het met jullie nieuwe huis? Wonen jullie er al wanneer de baby komt of overlapt het elkaar?
Mijn moeder, zussen en 1 vriendin hebben aan mijn buik gevoeld na vragen. Dit vind ik prima, heel lief. En mijn dochter mag er natuurlijk ook altijd aan komen. Ze geeft vaak kusjes op mijn buik. Zo lief.

Onbekenden moeten het echter niet wagen. Dan spring ik echt uit mijn slof.
Linnie, ik voelde H het eerst met 16+4. Deze baby voelde ik voor het eerst met 19+1, vrij laat. Dat vond ik ook best eng maar de verloskundige heeft mij toen meteen gerust gesteld.Ze ligt erg naar achter waardoor ik haar eerst niet voelde.
Brennie, waarom is er al gesproken over een vruchtwaterpunctie o.i.d.? Heb ik een eerdere post van je gemist?
Hoe was de termijnecho?
Julliette, het is inderdaad zo ontzettend bijzonder om de baby te voelen schoppen. Voor je het weet is het zo ver. Eerst de termijnecho, dat is ook zo leuk als alles goed is tenminste maar daar gaan we vanuit. Succes met wachten! (duurt zo laaaaang). ;)