Welkom Amandine, Bisq en Merida, en gefeliciteerd!
Believe, ik krijg echo's naar wens, luxe hè, haha. Maar als a.s. donderdag weer alles goed is dan doen we de week/weken daarna niets tot de termijnecho denk ik. Wat balen dat het toch al je bekken is! Goed dat je gegaan bent al had je natuurlijk liever iets anders gehoord. Hopelijk helpt het ontzien en letten op je houding voldoende om de klachten niet te verergeren. Wel verschrikkelijk onhandig met een peuter ja.
De onzekerheid herken ik absoluut Noa, vooral als je geen kwaaltjes hebt. Nu weet ik van mijn vorige zwangerschap dat die bij mij pas wat later kwamen dus dat zegt ook niks. Je moet maar zo denken: wel kwaaltjes geeft ook geen garantie op een goede zwangerschap net zo min als geen kwaaltjes iets zeggen over of het misschien fout gaat. Het zijn lange weken die eerste wachtweken maar in de meeste gevallen gaat het gewoon goed!
Fijn, weer twee kloppende hartjes Ikknutsel! Ben je al een beetje gewend aan het idee? Gelukkig werkt de medicatie goed.
Bisq, wat superspannend ook voor jou! Ik heb het met eten dus andersom. Tussen 10:00 en 16:00 eet ik veel maar daarvoor en daarna krijg ik er weinig in. Ik heb ook bloedverlies gehad en dat zou inderdaad erger worden met inspanning dus heb ik een tijdje veel plat gelegen. Maar mijn lichaam heeft uiteindelijk het meeste intern opgenomen en na die ene keer ben ik dus amper meer wat verloren. Ontspannen naar de echo's toeleven is hier ook niet bij, ook niet na twee goede echo's. Ik hoop dat de dagen niet al te langzaam gaan voor jullie (afleiding, afleiding, afleiding

) en dat je straks gewoon weer een mooie echo met kloppend hartje hebt!
Wat leuk dat jullie het geslacht weten Believe! Ik snap de dubbel-check behoefte, haha. Ik gok op weer een meisje voor jullie.
Fijn dat het goed gaat Lennox, en lekker even een avondje eruit samen! Superleuk, de verrassingsecho!
Bluh, balen dat je moet overgeven Cotton. Wat gek dat ze eerst een intake doen en later pas een echo. Hier altijd andersom. Nog eventjes geduld dus. Spannend!
Vervelend die onzekerheid Amandine. Ik ben er zelf geen voorstander van om eerder dan de 8 weken een echo te laten doen. Ik heb nu twee echo's gehad, maar dat neemt de onzekerheid bij mij niet weg want ook daarna kan het nog fout gaan. Bovendien is er altijd een kans dat het hartje nog niet klopt omdat je simpelweg nog niet zo lang zwanger bent als gedacht en dan maak je jezelf misschien alleen maar onzekerder. Kennissen lieten het voor die termijn door een pretechobureau doen en kregen van hen slecht nieuws terwijl er later niets aan de hand bleek te zijn. Erover praten zou ik zeker ook doen, ook met de vk, maar verder denk ik dat het een kwestie van uitzitten is. Hou jezelf voor dat het echt veel vaker goed gaat dan fout en dat áls het fout gaat je dat toch niet tegen kunt houden. Veel afleiding zoeken inderdaad. Maar goed, dat is mijn gevoel en mening, je moet natuurlijk vooral doen waar jij je goed bij voelt!
Hier gaat het verder oké. Ik voel me redelijk. Toch ben ik nog steeds weinig bezig met de zwangerschap, ik heb het even geparkeerd totdat ik zekerder weet dat de kans op alsnog een miskraam weer hetzelfde is als voor het hele bloed-verhaal. Geen bloed meer verloren overigens, ben wel benieuwd wat er donderdag op de echo te zien is. Deze week komt de vrouw van MvM alsnog. Had ik in de eerste instantie even stopgezet maar nu wil ik het wel proberen. Gaat het alsnog mis dan hebben ze in ieder geval weer een paar plasjes en alle beetjes helpen.
Laatst gewijzigd door Anoniem183 op 29 Mrt 2017 17:14, in totaal 1 keer gewijzigd.