Re: Najaar 2017 mama's
Ja dat heb ik ook al vaak gehoord. Stiekem hoop ik toch echt dat deze bevalling niet veel sneller gaat.
Ik had in mijn hoofd om met 39 weken het bad klaar te zetten. Het voelt nog goed en ik ben er ontspannen onder. Maar nu je dit zo zegt begin ik me af te vragen of ik laks ben. haha. Misschien toch vanavond maar. We willen natuurlijk niet te laat zijn.
Jouw bevalling klinkt heftig. Dan snap ik heel erg goed dat je in het ziekenhuis wilt bevallen.
20 minuten is ook vrij ver weg. Wij wonen echt heel dichtbij het ziekenhuis als het nodig is. Al gaat mijn voorkeur wel uit naar een ander ziekenhuis wat wel wat verder weg is. Maar als er haast geboden is zijn we zo in een ziekenhuis. Dat voelt wel fijn.
Ik dacht al dat ik me dat kon herrineren. Wat bijzonder dat E die naam nu aan de baby heeft gegeven. Denk je dat ze die naam heeft opgevangen toen jullie namen bespraken of zou ze hem zelf bedacht hebben voor de baby?
Pff, ik kan echt niet meer tegen de warmte. Het zou vandaag afkoelen maar de warmte zit nog erg in huis bij ons. Ik klaag nooit over het weer maar nu. Please, doe mij maar sneeuw en de temperatuur rond het vriespunt.
Ahh leuk maar ook een beetje spannend. Je weet het inderdaad nooit. Straks schrijf je geschiedenis en hebt een heel bijzondere bevallingslocatie.

Ohh i feel you. Verschrikkelijk is dat. Wat zou dat zijn dat mensen dat zo belangrijk vinden om te zeggen?
Hoe gaat het met de andere dames? Sonly, Linnie, Juliette, Brennie, Amandine? Sorry als ik iemands vergeten ben. Ik geef bij voorbaat de zwangerschapsdementie de schuld.