Ik woon in Groningen. Jij in Brabant toch?
Ohh ik heb helemaal over je reactie heen gelezen

H is een drukke dreumes met heel veel energie. Gelukkig kan ze ook best goed zelf spelen maar ze houdt ook enorm van knuffelen. We redden ons best prima zo maar mijn zusjes hebben vakantie en spelen graag met hun nichtje dus ik heb regelmatig oppas. Heel fijn, ga ik even een dutje doen.
Hoe gaat het bij jullie? Kun jij een beetje tot rust komen en hoe reageert mijn naamgenootje op de situatie?
Zeker nu je niet veel meer kunt. Is je man aan het werk? Neemt hij straks ook iets van verlof/vakantie op als de baby er is?
De dingen die we doen doe ik niet alleen hoor. Mijn zus is mee geweest naar de kinderboerderij bijvoorbeeld.
Ik moet er niet aan denken dat alleen te moeten doen.
Je hebt mij geïnspireerd met je fotoshoot en ik heb mijn zus een paar foto's laten maken.
Ik zal 1tje even delen. Haal hem straks wel weer weg.
Wat voor babynestje heb je? Ik twijfel nog steeds om 1 aan te schaffen.
Gelukkig komt het einde in zicht. Ik krijg ook steeds meer moeite met slapen en alles begint pijn te doen.
Je bekken spelen dus ook weer op? Ook niet vreemd in de laatste weken.
Vandaag ben ik de termijn waarbij ik van H ben bevallen 1 dag over. Best een gek idee. Ik geloof er niets van dat deze dame zich nog meld in augustus. Iets met voorgevoel.
Laatst gewijzigd door Anoniem210 op 28 Aug 2017 13:22, in totaal 1 keer gewijzigd.