Rechtsbijstandverzekering

Jeanette schreef:Ik heb deze wel en dan voor alle factoren. Ik zit bij Interpolis, maar heb daar zo'n all-in-1 pakket. Gelukkig nog nooit nodig gehad, maar vind het wel belangrijk goed verzekerd te zijn. Je weet maar nooit waar je allemaal tegen aan kunt lopen.
Bloom schreef:Ik weet niet waarvoor je het nodig hebt, maar bij DAS kun je ook rechtbijstand per zaak regelen. Misschien is dat nog iets?
Maple schreef:Huh, dat moet voor zo'n verzekeraar toch simpel zijn, een belletje naar de deurwaarder dat zij de zaak terug trekken? Wat vreemd.
Bloom schreef:Oh jeetje, wat een verhaal! Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent.
Vervelend dat de rechtsbijstand niets kan doen in deze. Wij hadden een ander conflict (met de projectontwikkelaar van onze woning), dit conflict liep al. Toch heeft Das ons alsnog kunnen helpen.
Maple schreef:En als je nou zelf contact met de deurwaarder opneemt? Ze kunnen die zaak niet zomaar stopzetten natuurlijk, maar als je hen de situatie uitlegt, misschien dat zij zelf dan nog eens in contact kunnen treden met de verzekeraar. Of dat écht kan weet ik niet, maar niet geschoten is altijd mis. Verder heb ik inderdaad wel eens gehoord dat DAS kan helpen bij lopende zaken.
Maple schreef:Overigens zou ik nogmaals het juridisch loket inschakelen, vragen of zij je rechten uit willen zoeken en vragen of zij een brief voor je willen schrijven waarin ze die rechten duidelijk maken. Dreig in die brief ook gerust maar net de rechter/publiciteit, misschien lopen ze dan een stapje harder.
Terug naar Huisje, boompje, beestje
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers