Yes Bliss wat goed! Leuk zeg! Gefeliciteerd

Ik word helemaal gek van mezelf. Morgen mag ik dus op tweede gesprek komen bij een vacature die echt precies aansluit bij alles wat ik wil doen qua werkzaamheden. Maar, nu ga ik twijfelen. Ik wil het liefste gewoon lekker dicht bij huis werken, zodat ik op de fiets naar mijn werk kan. En deze baan is in Amsterdam vlak bij Sloterdijk. Niet bepaald binnen fietsmarge en qua reistijd ga ik er totaal niet op vooruit. Qua salaris wel, flink zelfs. Maar in de vacature stond ook dat het voor 18 uur was, en op het gesprek bleek dat het wel gewoon voor 36 uur is omdat ze nog een tweede vacature hebben, ook voor 18 uur en ze zoeken iemand die beide vacatures op wil vullen. Ik heb natuurlijk vol enthousiasme gezegd dat dat geen enkel probleem is, maar eigenlijk is dat wel een probleem. Ik wil helemaal geen 36 uur werken, en al helemaal niet in Amsterdam waarbij ik daarnaast ook nog eens elke dag 1,5 uur reistijd heb.

En nu heb ik een soort crisis, ik heb nu echt het idee dat ik nog liever in mijn eigen dorp in een winkel ga werken zodat ik lekker dicht bij huis ben. Maar ik weet heus wel dat ik daar ook niet gelukkig van word.
Nouja, ik wacht eerst het gesprek maar af, misschien is er nog iets qua thuiswerken mogelijk en kan ik 32 uur werken waarvan één dag thuis ofzo. Dan hoef ik maar drie dagen te reizen, scheelt alweer een heel stuk

Ohja en minor detail, misschien moet ik sowieso eerst even afwachten of ik überhaupt wel word aangenomen