Re: Sollicitatietopic #2

Thunder schreef:Ik wil/ga tweede spoor integreren. Ik zou graag weten hoe ik dit verder aanpak. Van m'n huidige werkgever hoef ik niet veel te verwachten. Dus ik zou graag zelf wat actie ondernemen. Maar hoe? Je belt een bedrijf, legt de situatie uit en solliciteert? Of pak ik het dan verkeerd aan.
Guattari schreef:Thunder schreef:Ik wil/ga tweede spoor integreren. Ik zou graag weten hoe ik dit verder aanpak. Van m'n huidige werkgever hoef ik niet veel te verwachten. Dus ik zou graag zelf wat actie ondernemen. Maar hoe? Je belt een bedrijf, legt de situatie uit en solliciteert? Of pak ik het dan verkeerd aan.
Wat goed van je! Ik kan me herinneren dat dit een aantal weken geleden eens ter sprake is gekomen.Bemiddelt het UWV hier ook niet in? Lijkt me wel zo fijn als je eigen werkgever tot niets bereid is. Ik vraag me ook af of dit 'zomaar' kan dat je huidige werkgever niets doet, met het oog op inspanningen verrichten om de werknemer te laten re-integreren. Wat zegt de website van het UWV hierover? Ik ken wel mensen die via tweede spoor weer aan de slag zijn gegaan, maar heb nooit gevraagd naar hoe dit is verlopen.
Guattari schreef:Radler: Graag gedaan. Hopelijk nooit meer nodig (omdat dit zou betekenen dat iets niet lekker loopt).
Elliot schreef:Bliss wat spannend zeg! En Radler, gefeliciteerd hoor, fijn!
Ik mag donderdag op tweede gesprek komen, vet spannend
Victoria, ik snap de zin 'ook wilde ze graag dat je elke dag een x aantal uur kwam werken' niet zo goed geloof ik, het is toch niet zo raar dat ze willen dat je een bepaald aantal uur komt werken? Of moet er op die x een bepaald getal staan wat te hoog is naar jouw zin?Jammer in ieder geval dat het niets geworden is, hopelijk komt er snel iets anders!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers