Zo ik ben er ook weer eens haha.. tijdje geleden door de vakantie. Uiteindelijk in Oostenrijk geen meter hardgelopen haha.. Het was daar zo steil dus alleen wandelen was al zwaar genoeg. Dat hebben we wel lekker gedaan dus bij thuiskomst viel de weegschaal gelukkig mee

.
Nu ben ik weer thuis en vind ik het erg lastig om het weer op te pakken. Ik heb pas 1 x weer gelopen en dat was maar 3,5 km. Ik moet weer echt opbouwen. Onze kinderen zijn nu helemaal Pokémon Go fan. Hierdoor heb ik wel heel veel avonden een uur tot 1,5 uur gewandeld. Dus ben wel in beweging geweest.
Afgelopen dag natuurlijk bloedheet dus ga van de week wel weer als de hitte een beetje weg is.
Minx, balen van je kuit, maar zwemmen is ook heerlijk. Zeker met dit weer

. Lekker ook zo'n openluchtbad dan.
Exogenesis, jij blijft wel lekker in je ritme in ieder geval.
Begin oktober ga ik samen met mijn man mee doen aan de Trappenmarathon in Landgraaf. We gaan beide de 5 km doen. Dat is 5 keer een trap op van ongeveer 500 treden. Ik moet dus wel echt gaan trainen haha.. Ik denk dat ik op mijn werk maar ook wat vaker de trap gaan nemen dan. (Ik zit op de 13e

).
We maken er gelijk een weekendje weg van met z'n 2en. Kunnen we daarna lekker in het hotel uitrusten en een duik in het zwembad nemen.