Re: Het hardlooptopic #2
Ik loop nog steeds hard. De opbouw gaat niet zo vlot, en mijn valkuil is om steeds met 2015 te vergelijken. Mijn leven is wat verandert...en dat vergeet ik wel eens.
Sublimo schreef:Ja dat doe ik ook inderdaad, simpelweg omdat ik niet sneller kan. Bij 5 km haal ik 10 km/uur maar bij meer dan 10 km zit ik rond 8,5 km/uur. Misschien moet ik dan wel gewoon nog wat trager lopen....
Wat goed zeg, een halve marathon, spannend! Ga je samen met iemand of alleen? Hoe lang loop je al hard?
Wolfinschaapskleren schreef:Exo, dit had ik ook toen ik ooit begon. Vond dat zo raar, alsof ik totaal geen conditie had. Het is bij mij daarna wel snel verbeterd. Ooit ben ik gestart met Start to run, die brengt je in x weken naar de 5km. In het begin is het juist goed om rennen met wandelen af te wisselen, zo bouw je meer een basisconditie op is mij vertelt.
Ik kom ooit in dit topic, tot nu toe mag ik al het hele jaar niet hardlopen van de fysiotherapeut, maar er gaat ooit verandering in komen.
Gympie schreef:Spannend Filoria, dat is een behoorlijke afstand.
Ik baal een beetje van mijn voet. Heb er veel last van, terwijl ik net zo lekker weer aan het opbouwen was. Nu voel ik me genoodzaakt even rust te houden, maar dat vind ik weer zonde van mijn conditie. En ik wil wel op 18 maart Rondje Nederland lopen (sta al ingeschreven). Heb nu wel andere schoenen, hopelijk gaat dat beter.
Filoria schreef:Heeeel late reactie, sorry! Hoe gaat het nu bij jou met hardlopen? We hebben ongeveer hetzelfde tempo dan, inderdaad![]()
Ik ga samen met een vriend naar Utrecht. We gaan wel samen starten, maar hij rent veel sneller dus hij wacht me op bij de finish. Ik vind het heel spannend nu met de kou dit weekend. En ik zit ook al niet echt lekker in mijn vel de laatste weken. Maar ik ga het gewoon proberen. 21 kilometer, pff...
Hardlopen doe ik sinds ik 6 ben (toen ging ik op atletiek). Ik ben mijn hele leven blijven lopen, dus het zit wel echt in mijn systeem. En moeder, broertje en zusje rennen ook. We zijn er goed op gebouwd blijkbaar. Al ben ik niet supersnel of zo, maar dat vind ik niet erg.
En jij?
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers