Ah lekker bezig Caulfield! Knap hoor, en je hebt sowieso nooit spijt dat je ben geweest, wel als je het niet hebt gedaan (tenminste, dat werkt bij mij zo)
Lady ik heb ook een blessure gehad, heel vervelend ja. Ik baalde toen ook zo, ik zat er zo lekker in, rende 10k onder het uur (voor mij is dat sneller dan ooit, haha) Heb er best lang last van gehad maar nu gaat het weer goed. Soms voel ik het wel een heel klein beetje, dus moet goed mijn enkeloefeningen blijven doen.
Nu ik niet meer samenwoon kan ik helaas niet meer hardlopen wanneer ik wil of wanneer er een gaatje is. Maar mijn ex eet eens per week met ons mee en brengt Bo dan naar bed. In die tijd ga ik dan hardlopen, en zodra ik thuis ben ligt Bo in bed en gaat hij haar huis. Win/win
En straks als ze weer naar zwemles mag dan had ik bedacht om in plaats van heen en weer naar huis te fietsen, dan ook te gaan hardlopen tot ze klaar is. En ik mag op op woensdag een uurtje later starten met werken (en dan natuurlijk een uurtje langer door) zodat ik kan gaan boksen, zo tof van mijn leidinggevende. Als ze weer open zijn dan. Zo met wat creativiteit kom ik er wel!
Vind deze kou ook wel lekker om hard te lopen en voel me dan ook wel stoer net als Caulfield