Re: Vragentopic - Wonen
11/2020
Lot schreef:Heb je veel daglicht in de slaapkamer? Anders wordt het wel erg donker allemaal. En misschien een houtkleurige kast erbij, is warm maar niet donker.
Lot schreef:Wat ook wel tof is is om muur achter het bed te verven en dan boven 30cm wit te laten.
Kees schreef:Ik hou wel van 'allegaartje' dus ik zou de grijze nachtkastjes nemen en qua kleur kan het allemaal. Ik vind het prachtig om alles te doen, incl de deur maar mijn man vind dat bijvoorbeeld niet zo'n succes dus dan doen we er 2 of 3, afhankelijk hoeveel je van de muur ziet.
Ik vind dan in dit geval (denk ik) 3 gele leuk en 1 donker groene bijvoorbeeld waar je kledingkast staat of als je veel raam en weinig muur hebt.
Maar ik ben er geloof ik nogal heftig in 🙃
Giselle schreef:Ik heb ook weer een vraag! Ik ben bezig met het inrichten van onze slaapkamer en ik twijfel welke kleur ladekast ik bestel. Op de muur komt deze kleur:
Ons bed is zwart, evenals onze nachtkastjes. Ik twijfel of ik dan ook een zwarte ladekast zal doen voor de eenheid, of toch een grijze?
Oh ja en hoeveel muren verf ik met die heftige kleur?of kan ik het bijvoorbeeld half/half doen? Zoiets:
Sawadee schreef:Even een tipje voor deze kleur verf, je hebt minimaal 3 lagen nodig, wij hebben er geloof ik 4 gedaan. In het begin zie je constant kleurverschillen, oogt hij soms groenig etc en denk je dat het nooit goed komt. Maar gewoon net zoveel lagen doen tot hij egaal wordt, komt echt goed.
Sawadee schreef:
Even een tipje voor deze kleur verf, je hebt minimaal 3 lagen nodig, wij hebben er geloof ik 4 gedaan. In het begin zie je constant kleurverschillen, oogt hij soms groenig etc en denk je dat het nooit goed komt. Maar gewoon net zoveel lagen doen tot hij egaal wordt, komt echt goed.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
Terug naar Huisje, boompje, beestje
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers