Dertig dagen niet snoepen!
Vrij ter eigen invulling wanneer je start, zet bij je post even op welke dag je zit. Ik begin vandaag!

Wie doet er mee?
Frankie schreef:Het gaat trouwens echt een uitdaging worden aangezien ik heel veel chocolade (allemaal met kerst gekregen) en een grote zak naturel chips in de kast heb liggen. Maar ik ga er voor!
Bing schreef:Ik doe mee! Begin feb. gaan we een weekje op zon vakantie dus hopelijk helpt 30 dagen niet snoepen om beter in m'n vel te zitten. Ik ben gisteren al begonnen.
Cotton schreef:Al sinds ik begon met afvallen neem ik op verjaardagen alleen gebak als het zelfgemaakt is en er ENORM lekker uit ziet.
Whatever schreef:Cotton schreef:Al sinds ik begon met afvallen neem ik op verjaardagen alleen gebak als het zelfgemaakt is en er ENORM lekker uit ziet.
Ik ga meer voor gebak van extreem goede bakkers/patissiers. Helaas gaat mijn schoonfamilie daar ook voor met verjaardagen!(en met kerst ook)
Geel schreef:Eerste verleiding al weerstaan: we gingen eergisteren naar mijn schoonouders in Middelburg en toen heb ik drie zakjes snoep (vanwege de 35%-sticker) gekocht voor onderweg. Nou, die waren nog niet op, mijn man heeft ze net mee naar binnen genomen toen hij de auto ging opruimen en nu zitten ze in een bakje in de kast. Maar net lagen ze op de bank. En mijn reflex was: IN JE MOND. But I didn't do it y'all. Vet goed.
Geel schreef:Eerste verleiding al weerstaan: we gingen eergisteren naar mijn schoonouders in Middelburg en toen heb ik drie zakjes snoep (vanwege de 35%-sticker) gekocht voor onderweg. Nou, die waren nog niet op, mijn man heeft ze net mee naar binnen genomen toen hij de auto ging opruimen en nu zitten ze in een bakje in de kast. Maar net lagen ze op de bank. En mijn reflex was: IN JE MOND. But I didn't do it y'all. Vet goed.
Zora schreef:Wauw wat knap als je dit volhoudt! En dan snoepen als in de zin van dingen waar suiker in zit? Of hoe vullen jullie het in?
Terug naar Lichaam & gezondheid
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers