Loterijen
Ik heb vaker nagedacht om eens mee te doen met een loterij, maar ik vind het lastig. Volgens mij betaal je aan het einde van de rit toch een stuk meer dan je wint. Maar goed, je zal maar een miljoen winnen.

Cotton schreef:Speel jij/jullie mee met loterijen? Zo ja, welke loterij? Win je vaak iets? Heb je wel eens een hoger bedrag gewonnen?(bijvoorbeeld meer dan €1000)
Ik heb vaker nagedacht om eens mee te doen met een loterij, maar ik vind het lastig. Volgens mij betaal je aan het einde van de rit toch een stuk meer dan je wint. Maar goed, je zal maar een miljoen winnen.
Zora schreef:Ik ben geheel tegen mijn zin lid van de Postcodeloterij. Ik zou het gewoon echt niet kunnen handelen als er hier iets valt, en ik heb geen lot. Vind het echt vet stom van mezelf, want zo'n shitlot is hartstikke duur en ik krijg vooral HEEL veel troep (koekjes, soepjes). Geef dat geld dan ergens anders aan uit! ik ben geen lid zodat jullie deals kunnen sluiten met Unox! Anywho... straks valt er hier toch een keer wat
Carrie schreef:Lijkt me toch minder erg dan Whatever! Je hele straat zal maar miljonair geworden zijn en jij als enige niet. Lijkt me echt klote. Dat de straat erachter iets zou winnen en ik niet: ja dat is de loterij. Mijn man kan zich daarentegen wel heel druk om makenOp een postcode met dezelfde cijfers als die van ons maar met andere letters is de straatprijs of zoiets gevallen. Niet die van 50 miljoen maar een andere, een ton dacht ik. Daar kan mijn man dan dus echt van balen maar dat snap ik nooit zo goed.
Whatever schreef:Zora schreef:Ik ben geheel tegen mijn zin lid van de Postcodeloterij. Ik zou het gewoon echt niet kunnen handelen als er hier iets valt, en ik heb geen lot. Vind het echt vet stom van mezelf, want zo'n shitlot is hartstikke duur en ik krijg vooral HEEL veel troep (koekjes, soepjes). Geef dat geld dan ergens anders aan uit! ik ben geen lid zodat jullie deals kunnen sluiten met Unox! Anywho... straks valt er hier toch een keer wat
Ja maar het lijkt me OOK vet kut als hij een straat verder valt en het lijkt me ook vet kut als hij valt en je net verhuisd bent ofzo... Dat valt toch niet te ondervangen.. en het kost vet veel!!! Als je dat je hele leven betaalt en niks wint heb je iemand anders zijn hoofdprijs betaald.
sarah1985 schreef:Wij spelen mee met de postcodeloterij we winnen echt vaak wat. Afgelopen jaar van de 14 trekkingen 10 prijzen gewonnen. Ok zijn wel koektrommel theepakket Hema cadeaubonnen. Maar je steunt ook een goed doel ermee
Gebruikers in dit forum: Marin