Fijn dat je het eruit hebt kunnen sporten Lady! Goed dat hij weet wat je dan nodig hebt.
Feline, dat klinkt wel pijnlijk!

Ik vind het ook knap van je dat je toch je best doet hoor! Ieder op zijn eigen manier!
Ik heb de afgelopen twee weken enorme spierpijn gehad. Ben op die nieuwe Milon cirkel begonnen met andere oefeningen en het is na iedere training raak. Mijn spieren van schouder naar borst en mijn liezen, jeetje, niet normaal gewoon! Ik kan gewoon geen seks hebben omdat mijn benen spreiden zo naar is

Verder was ik de laatste keer met de trap op 2.14 gestrand, dus weer een seconde eraf gesmokkeld. Qua tempo kan er zeker nog wat bij, dus ik denk dat onder de twee minuten zeker moet lukken. Ik heb alleen niet altijd zin om de trap te nemen. Mijn motivatie voor het sporten enzo lijkt een beetje weg te ebben, terwijl ik wanneer ik aan het sporten ben wel heel erg gesteund wordt door de sportschool. Het is maar goed dat ze dat doen, anders was ik al gestopt denk ik.
Volgend jaar wil ik de ten miles in Antwerpen gaan lopen. Een van mijn trainers gaat een schema voor me opstellen, waarmee ik van de zomer kan beginnen met trainen. Hij wil dat ik ook core stability ga doen dan, dus ik ben benieuwd. Nu eerst nog even de Milon cirkel afmaken om wat kracht en conditie te kweken.